Aktuální situace ve Slonovi
Naši milí zákazníci, přinášíme vám sloní novinky v souvislosti se situací, která nastala kvůli opatřením proti koronaviru.
- AKTUALIZOVALI JSME 30. 4. 2021
Třikrát hurá! Pokud vše půjde podle plánu, tak v pondělí 10. 5. 2021 se můžeme potkat už u nás v prodejně. Doufejme, že se situace nezmění :) Do prodejny vás můžeme pustit maximálně tři a poprosíme vás o dodržování rozestupu dva metry, zároveň je potřeba mít také roušku nebo respirátor splňující ochrannou třídu FFP2. Při vstupu doporučujeme použít desinfekci, kterou najdete u vchodu.
Těšíme se na vás!
Po odchodu každého zákazníka použijeme dezinfekci na kliku od dveří i ostatní použité povrchy. Máme při tom na sobě roušku i rukavice. Jsme prostě čistotní. :)
Co se týče e-shopu, pro vás se nic nemění. Expedice pořád jede na maximum! Navíc jsme se rozhodli udělat vám radost a ke každému nákupu nad 300 Kč vám do balíčku přihodíme i růžové brýle, protože je fajn dívat se na svět s růžovým nadhledem.
Více se dočtete tady: Dárek k nákupu
V rámci bezpečnosti doporučujeme teď zaplatit objednávku předem. Zvolte buď platbu převodem, nebo přes platební bránu Go-pay. Takto se pak s kurýrem můžete po telefonu domluvit na bezkontaktním předání a to je nyní nejbezpečnější a nejúčinnější metoda, jak zabránit šíření koronaviru a sám se nenakazit. :)
I ve Slonovi jsme zavedli maximální bezpečnostní opatření a dodržujeme přísnou hygienu. Naši kolegové z expedice a skladu nosí respirátory FFP2, které pravidelně vyměňují. Po celou dobu mají na sobě ochranné rukavice a pracují odděleně. Také jsme zvýšili frekvenci úklidu pracovních prostorů, které pravidelně dezinfikujeme. Jsme moc rádi, že máme zodpovědné a pečlivé kolegy, kteří nejen dbají na své zdraví, ale i na zdraví našich zákazníků.
Doručování zásilek:
Zásilkovna se na druhou vlnu přes léto pečlivě připravovala, proto posílili své zákaznické linky. Momentálně mají otevřeno přes 3500 výdejen.
Česká pošta balíky doručuje normálně, jak jste zvyklí. Omezení pošty se zatím vztahuje pouze na jejich pobočky.
Zjistili jsme pro vás, jak teď kurýři fungují, a není třeba se ničeho bát. Rozvoz balíčků probíhá tak, aby co nejméně docházelo k osobnímu kontaktu.
- Kurýři PPL a Wedo jsou vybaveni rouškami nebo respirátory, které na přání zákazníka při předávání balíčku použijí. PPL dokonce doporučuje platby předem a domluvit se s kurýrem na bezkontaktním doručení, aby se co nejvíc snížilo riziko nakažení. Kurýři Wedo i PPL již mohou přijmout i platbu na dobírku v hotovosti.
- Obě přepravní společnosti na depech dodržují přísnou hygienu a dochází k co nejčastějšímu dezinfikování pracovního prostředí.
- Wedo i PPL nabízí možnost doručení na výdejní místa.
- PPL vám v případě nařízené karantény prodlouží úložní dobu balíčku na jejich depu, kde si po ukončení karantény a znovuotevření osobních odběrů na depu můžete balíček vyzvednout
Naši milí zákazníci, chceme vás poprosit, ať při osobním přebírání zásilky nosíte přes nos i ústa respirátor. Na každého kurýra doma také čeká rodina a nikdo z nich se nechce nakazit. Buďte proto prosím ohleduplní i k nim. Stojí v první linii. :)
AKTUALIZOVALI JSME 22. 10. 2020
Zpracovali jsme vaše nejčastější dotazy ohledně doručování za současné situace kvůli pandemii COVID-19. Pokud byste zde nenašli, co potřebujete vědět, napište nám e-mail.
Jsem v, lékařem nebo hygienikem, nařízené karanténě a chci si u vás objednat, jak to mám udělat?
Do poznámky k objednávce nám prosím napište, že jste v karanténě a my následující informaci předáme dopravci. V takovém případě zvolte platbu předem a jako dopravce si vyberte In-time. Ti jako jediní doručují „osobně“ i zákazníkům v karanténě. Ale potřebují o tom vědět, aby mohlo dojít k bezkontaktnímu předání a kurýr s tím byl obeznámen. Pokud si zvolíte PPL nebo Českou poštu, můžete se domluvit na prodlouženém uložení zásilky na výdejním místě nebo pobočce České pošty. S kurýrem PPL se můžete domluvit, že předá balík jiné, vámi určené osobě nebo balíček zanechá na bezpečném místě, které jste si zvolil a popsal kurýrovi.
Jak funguje bezkontaktní doručování?
Kurýr vám předem zavolá, že k vám míří, a sdělí vám, kdy bude u vašeho bydliště. Domluví se s vámi, že vám balíček nechá před vchodovými dveřmi nebo bránou. Nebude po vás vyžadovat podpis o převzetí balíčku.
Co mám dělat, když nemůžu (nechci) balíček přijmou bezkontaktně?
V tomto případě se domluvte s kurýrem, ať vám balíček doručí na vybrané výdejní místo. Pozorně se prosím podívejte, která výdejní místa jsou otevřená. Nebo si můžete nechat prodloužit u dopravce úložní dobu zásilky a vyzvednout si balíček později na depu, až budou znovu otevřena.
Pokud si zvolím platbu na dobírku, jak můžu zásilku zaplatit?
Chceme vás poprosit, pokud máte možnost zaplatit objednávku předem, abyste tak udělali. Takto vám kurýr může předat zásilku bezkontaktně a tím maximálně snížíte riziko nákazy koronavirem. Pokud nemáte jinou možnost než zaplatit na dobírku, zvolte při předání balíku platbu kartou. Nyní už sice kurýři můžou přijímat i hotovost, ale platba kartou je přeci jen bezpečnější.
Jsme v tom s vámi!
Celá naše kancelářská sloní parta má home office a drží se doma. Proto vám teď budeme přidávat tipy a triky, jak doma nezblbnout, a dokonce si tu karanténu i užít. Kdy naposledy jste s partnerem strávili doma tolik času? Nebo měli čas sami na sebe?
Sledujte naše sociální sítě a newslettery, kde vám budeme postupně posílat novinky, články a videa.
Mimoto jsme pro vás vytvořili speciální kategorii Dárkový průvodce, ve které najdete všechno, co potřebujete k tomu, abyste si během karantény dopřáli trochu toho příjemného vzrušení.
Sex a masturbace posilují imunitu a navíc vás orgasmus hodí do psychické pohody. A to teď všichni potřebujeme.
Kam dále? Klikněte na jednu z kategorií: