Adam Durčák
Potřebujete poradit? Zavolejte Adamovi
596 810 697 (Po–Pá 8–20, So–Ne 8–12)
100% diskrétně

Zapojte se do našeho věrnostního programu a získejte slevy a výhody!

0
Košík
Váš košík zatím neobsahuje žádné vzrušení.

Není to škoda? Pokud potřebujete poradit, využijte naši poradnu nebo nám rovnou zavolejte na 596 810 697.

Cena dopravy
IN TIME - kurýr
79 Kč
Česká pošta - Balík do ruky
89 Kč
PPL - kurýr
89 Kč
Zásilkovna - osobní odběr
49 Kč
Osobní odběr Prodejna Havířov
Zdarma

Doprava zdarma při nákupu nad 1 600 Kč.

Menu
Doprava a platba

Doprava a platba

Přejít na: ExpedicePoštovné | DárkySlovensko a zahraničí

Všechny ceny vidíte už včetně DPH, balné neúčtujeme.

Pokud chcete mít krásně zabalený balíček, tak můžeme nabídnout Dárkové balení

  • Pro nové (neregistrované) zákazníky je cena 129 Kč
  • Pro stálé (registrované) zákazníky je cena 109 Kč

Při nákupu nad 1 600 Kč máte dopravné zdarma, stálí zákazníci už nad 1 000 Kč (a k tomu o dvacku levnější poštovné).

Zásilky posíláme Českou poštou, IN TIME, PPL kurýrem a přes Zásilkovnu. Hodně se snažíme a objednávky s odesláním přes Českou poštu přijaté do 16 h odešleme ještě týž den. IN TIME, PPL a Zásilkovnu přijímáme až do 18 h a odesíláme také ten den. Doručovat by měl kurýr obvykle následující pracovní den (může se výjimečně o den opozdit). V sobotu a neděli objednávky přijímáme do 10 h ráno a odesíláme poštou v 11 h (PPL, IN TIME ani Zásilkovna až v pondělí). I když se snažíme, občas se objednávek prostě nahromadí více než zvládneme vyřídit. Po podání Vám zašleme kód pro online sledování zásilky.

Osobní odběr zboží můžete vyzvednout přímo na naší prodejně v Havířově – rádi vás uvidíme. Nebo na jednom z 1900 odběrných míst Zásilkovny po celé ČR.

Umíme poslat i do zahraničí (Polsko, Německo a celá Evropa).

Kdy balík pošleme?

  • IN TIME kurýr – stejný den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 18 h
  • Česká pošta – stejný den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 16 h a v So-Ne do 10 h
  • PPL kurýr – stejný den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 18 h
  • Zásilkovna – stejnýden expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 18 h 

Děláme maximum pro doručení druhý den, ale občas to nevyjde. Neprůjezdná dálnice, porucha třídící linky nebo chyba v systému. Za to se vždy omlouváme.  

Poštovné – kolik to stojí?

  1. IN TIME kurýr – platba převodem nebo kartou za 79 Kč, platba dobírkou za 118 Kč
  2. Česká pošta Balík do ruky – platba převodem nebo kartou za 89 Kč, platba dobírkou za 128 Kč
  3. PPL kurýr – platba převodem nebo kartou 89 Kč, platba dobírkou za 128 Kč
  4. Zásilkovna – platba převodem nebo kartou 49 Kč, platba dobírkou za 88 Kč

1) IN TIME – kurýr – platba převodem nebo kartou 79 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

Zásilky přijaté v pracovní den do 18 h odesíláme ještě tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den (úspěšnost doručení druhý den je cca 90 %, zbytek další den). Po podání vám pošleme kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči IN TIME v hotovosti nebo platební kartou (možnost úhrady platební kartou je uvedena v notifikačním mailu od INTIME).
Zadejte vždy prosím telefonní číslo, bez toho nemůžeme zásilku IN TIME předat.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – 79 Kč, zdarma nad 1 600 Kč
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči IN TIME – 118 Kč, 39 Kč nad 1 600 Kč

Čas doručení IN TIME:

  • Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h (liší se podle daného města – pravděpodobný čas dodání je vidět po zadání čísla balíku – odkaz pošleme)

Doručení IN TIME:

  • Je možné lépe domlouvat změny v čase dodání, ale záleží na konkrétním řidiči. Změna adresy dodání možná, ale může se dodání posunout o jeden pracovní den

Všeobecně by měl řidič IN TIME: 

  • IN TIME systém ráno zasílá sms, v případě problémů řidič volá. V sms přichází i časové okno případného příjezdu na adresu. Pokud chcete, aby vám řidič zavolal předem, napište nám to do poznámky a uvedeme to přímo na balík (nelze to však zaručit)
  • Domluvit vám vyhovující (v rámci možností) čas doručení; v malých městech má řidič většinou svou trasu, kterou nemůže měnit, ve velkých městech jako Praha se může částečně (v rámci svých možností a trasy) přizpůsobit
  • Měl by být milý a příjemný :)

Řidič IN TIME může chtít doklad totožnosti, rodné číslo není nutné sdělovat (stačí číslo občanského průkazu). Nicméně nic nelze zaručit na 100 %, může se stát, že řidič nestíhá a nebude milý nebo nezavolá předem atd. Máte-li konkrétní požadavek (volat předem, nenechávat na recepci apod. – napište nám to do poznámky, přidáme info přímo na balík (nejde to ale zaručit).


2) Česká pošta – Balík do ruky – platba převodem nebo kartou 89 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

Pokud vás doručovatel nezastihne doma, uloží 6 dní balík na doručovací poště a pošle vám email a SMSku. Ráno v den doručování obvykle posílá pošta info SMS a email.
Když Vás doručovatel nezastihne: při prvním pokusu o doručení zazvoní zvláštní kurýr (ne pošťák), pokud vás nezastihne, pokusí se vhodit do schránky  „oznámení o uložení zásilky“ na nejbližší poště. Nemá však obvykle klíče od vchodu, proto „oznámení“ může vhodit až druhý den pošťák.

  • Na účet nebo platební kartou předem: 89 Kč, nad 1 600 Kč zdarma
  • Dobírka: 128 Kč, 39 Kč nad 1 600 Kč

Zásilky přijaté v pracovní den do 16 h vám odešleme ještě tentýž den s doručením obvykle následující pracovní den (může se však výjimečně o den prodloužit). V sobotu i v neděli přijímáme objednávky do 10 h ráno, odešleme v sobotu či v neděli v 11 h (doručení větší města v pondělí, menší města až v úterý). Doručení v pondělí nebo v úterý (při víkendovém podání nelze zaručit doručení v pondělí).

Po podání na poště Vám emailem a SMSkou pošleme kód pro online sledování zásilky (zpravidla kolem 18:00 – 19:00 h v den odeslání).


3) PPL – kurýr – platba převodem nebo kartou 79 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

Zásilky přijaté v pracovní den do 18 h odesíláme ještě tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den (úspěšnost doručení druhý den je cca 90 %, zbytek další den). Po podání vám pošleme kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči PPL v hotovosti nebo platební kartou.
Zadejte vždy prosím telefonní číslo, bez toho nemůžeme zásilku PPL předat.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – 89 Kč, zdarma nad 1 600 Kč
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči PPL – 128 Kč, 39 Kč nad 1 600 Kč

Čas doručení PPL:

  • Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h (liší se podle daného města – pravděpodobný čas dodání je vidět po zadání čísla balíku – odkaz pošleme)

    Doručení PPL:

  • Je možné lépe domlouvat změny v čase dodání, ale záleží na konkrétním řidiči. Změna adresy dodání možná, ale může se dodání posunout o jeden pracovní den

Všeobecně by měl řidič PPL: 

  • Řidič ráno zasílá sms, v případě problémů volá. V sms přichází i časové okno případného příjezdu na adresu. Pokud chcete, aby vám řidič zavolal předem, napište nám to do poznámky a uvedeme to přímo na balík (nelze to však zaručit)
  • Domluvit vám vyhovující (v rámci možností) čas doručení; v malých městech má řidič většinou svou trasu, kterou nemůže měnit, ve velkých městech jako Praha se může částečně (v rámci svých možností a trasy) přizpůsobit
  • Měl by být milý a příjemný :)

Řidič PPL může chtít doklad totožnosti, rodné číslo není nutné sdělovat (stačí číslo občanského průkazu).
Nicméně nic nelze zaručit na 100 %, může se stát, že řidič nestíhá a nebude milý nebo nezavolá předem atd. Máte-li konkrétní požadavek, volat předem, nenechávat na recepci apod. – napište nám to do poznámky, přidáme info přímo na balík (nelze to však zaručit).


4) Zásilkovna a osobní odběr Havířov

Růžový slon Havířov – osobní odběr zdarma
V Havířově si můžete vyzvednout zboží zdarma, počkejte prosím na potvrzení o připravení objednávky. Kontakt na Havířovskou prodejnu.

Na pobočce Zásilkovny si můžete zboží vyzvednout obvykle druhý pracovní den (občas to může trvat o den déle) po objednání, když stihnete u nás objednat do 18 hod.

Podívejte se na otevírací hodiny jednotlivých Zásilkoven. K vyzvednutí potřebujete HESLO, která Vám Zásilkovna pošle emailem a SMSkou předem. Cena za balíček je 88 Kč, nad 1 600 Kč zdarma. A při platbě předem (převodem, kartou) zaplatíte 49 Kč. Zásilkovna slouží jen pro odběr zboží, neumí zde přijímat reklamace. Po přijetí balíku Zásilkovnou vám přijde email i SMS zpráva.  
Vyčkejte prosím na potvrzení. Hned jak bude balík připraven k výdeji, Zásilkovna vám pošle email a SMS (s adresou, otevírací dobou) a můžete si ho vyzvednout vy osobně. Nebo klidně i někdo jiný, komu řeknete heslo (pošle jej Zásilkovna e-mailem a SMSkou).
Balíček na Zásilkovnu přijde a vy si ho jen vyzvednete – nikdo se o tom ve Vaší domácnosti nedozví.

Zásilkovna neodpovídá za škodu vzniklou na zásilce v době od převzetí zásilky od odesílatele do jejího vydání příjemci, jestliže byla způsobena:

  1. Odesílatelem, příjemcem, vlastníkem zásilky, přepravcem (ve smluvním vztahu s odesílatelem), nebo osobou, která manipulovala se zásilkou před jejím předáním v místě odeslání.
  2. Vadou zásilky, její přirozenou povahou nebo jejím obvyklým úbytkem.
  3. Vadným nebo nedostačujícím obalem zásilky či nevhodným způsobem balení.

Poštovné zahraničí:

Naši slovenští zákazníci, mrkněte přímo na naše slovenské stránky www.ruzovyslon.sk

Umíme poslat do kterékoli země v Evropě. Orientační ceny poštovného při platbě předem:

  • Polsko a Německo: 150 Kč (objednávky do 1 000 Kč), 100 Kč (objednávky 1 001–2 000 Kč), zdarma (objednávky nad 2000 Kč)
  • Ostatní země Evropy: 600 Kč (objednávky do 1000 Kč), 400 Kč (objednávky 1001–2000 Kč), 200 Kč (objednávky 2 001–3 500 Kč), zdarma (objednávky nad 3 500 Kč)

Dárky zdarma

A) Baterie: ke každé vibrační pomůcce na baterie přidáme sadu baterií zdarma (pokud není součástí balení od výrobce)
B) Magnet: Magnety  a samolepka Růžový slon pro štěstí  ke každé objednávce nad 500 Kč. Noví zákazníci dostanou zdarma automaticky model č. 1 a 2, stálí zákazníci (od druhé objednávky na stejném uživatelském účtě) si mohou vybrat  – stačí připsat do poznámky u objednávky (Sběratelské magnetky pro stálé zákazníky jako dárek).
C) možná i dárek navíc – nechte se překvapit :)


Zboží máme skladem:

Děláme vše pro to, abychom měli vše skladem. U každé položky uvádíme počet kusů  (v rozmezí 1–2, 3–5 nebo více než 5) skladem. Pouze výjimečně se stane drobná chybka a zboží prostě nemáme. Proč? Při expedici třeba zjistíme, že je poškozen obal. Nebo něco jiného. V takovém případě IHNED posíláme e-mail a domlouváme náhradní řešení (sleva, chvíli počkat). Stává se to pouze vyjímečně (mrkněte na nezávislé reference na Heurece) a viníka vždy přísně potrestáme, aby se to neopakovalo.


Platba, minimální hodnota objednávky:

  • Dobírkou, převodem předem na účet
  • Platební kartou nebo platebními tlačítky (PayU)
  • Osobní odběr v havířovské prodejně (platba hotově nebo kartou)
  • Číslo účtu: 2700109671 / 2010 (FIO Bank)

Minimální hodnotu objednávky máme 250 Kč. Chcete-li ale nějakou menší věc pod 250 Kč, napište nám na e-mail, chat nebo zavolejte.


Co je na balíčku uvedeno – balíme DISKRÉTNĚ:

Zakládáme si na diskrétnosti. Proto na přední straně uvádíme jen cenu za dobírku a odesílatele:

Adam Durčák
U Nádraží 1204/2a
Havířov-Šumbark
73601

Ostatní plochy na krabici jsou prázdné. Spolehněte se, že balíček bude 100% diskrétně zabalený v nepoužité univerzální papírové krabici (používá většina velkých e-shopů). Žádné slovo sexshop ani Růžový slon, nikdo nemůže poznat, co je uvnitř. Vnitřek balíku je vystlaný vycpávkou tlumící nárazy, kdyby náhodou došlo k poškození vnější krabice. Doručovatel neví, co je uvnitř, ani jaká firma balík posílá, taky nekontroluje váš věk. Neposíláme katalogy ani jinou reklamní poštu.

TIP: podívejte se na fotky z balení zásilek – Jak balíme zásilky?

        

 

Do vlastních rukou?

Obecně může zásilku převzít jen osoba, které jsme balík odeslali (tzn. je uvedena v objednávce). U IN TIME a PPL obvykle balíčky předávají i rodinným příslušníkům, Pošta většinou ne (pokud to nemáte domluvené). U Zásilkovny postačí sdělit heslo pro vyzvednutí zásilky (bylo vám zasláno emailem a SMSkou).
Kdybyste naopak chtěli zaručit, aby balík nemohl převzít nikdo jiný, zvolte osobní odběr nebo dodání do vlastních rukou u Pošty (za malý příplatek).


Reklamace a obchodní podmínky:

Pokud jste zvědaví, mrkněte se na info – Reklamace, vrácení do 14 dnů – je to snadnéObchodní podmínky
Všechny ceny (poštovné i zboží) jsou konečné a uvádíme je vč. DPH.

 

Sortiment – jen ty NEJ:

Nikdo si nezakládá více na pečlivém výběru pomůcek než Růžový slon. Objednat si můžete pouze ty, které jsme sami vyzkoušeli. Mají nej poměr cena/výkon, dlouhodobě prověřené. Každá pomůcka má svůj význam. Nejsme Tesco, abychom měli všechno. Každý měsíc testujeme desítky novinek z celého světa, veletrhů i přímo od výrobců. Většinu však do nabídky nezařadíme. Zelenou dostanou jen novinky v něčem vyjímečné nebo lepší než současné modely. Postupně vyřazujeme hračky s horší spolehlivostí a recenzemi testerů. Zůstanou jen klenoty s vynikající hodnotou. Důkladně otestované, s výrobcem maximálně vyladěné, často přímo pro Růžového slona. Předem Vám řekneme, co čekat. A víte, že na vás vždy čekají skladem a při reklamaci budou hned na výměnu kus za kus.


Fakt jste dočetli až sem na úplný konec? Tak to gratulujeme, jste dobří! :)