Adam Durčák
Potřebujete poradit? Zavolejte Adamovi
737 401 144 (Po–Pá 8–20, So–Ne 8–12)
100% diskrétně

Zapojte se do našeho věrnostního programu a získejte slevy a výhody!

0
Košík
Váš košík zatím neobsahuje žádné vzrušení.

Není to škoda? Pokud potřebujete poradit, využijte naši poradnu nebo nám rovnou zavolejte na 737 401 144.

Cena dopravy
IN TIME - kurýr
79 Kč
PPL - kurýr
89 Kč
Zásilkovna - osobní odběr
49 Kč
Česká pošta - Balík do ruky (pošta může uložit na poště bez pokusu o doručení)
89 Kč

Doprava zdarma při nákupu nad 1 600 Kč.

Menu
Doprava a platba

Doprava a platba

AKTUALIZACE 19.3.2020
Osobní odběry a prodejna: I když vás máme rádi a vždy nás těší, že vás vidíme osobně, až do odvolání jsme prodejnu a osobní odběry zrušili kvůli pandemii COVID-19. I přes zvýšený zájem o erotické pomůcky kvůli domácí karanténě fungujeme na plné obrátky. Vaše balíčky s radostmi přijdou tak, jak jste zvyklí. Objednávejte tady na e-shopu s doručením kurýrem domů, protože sex, masturbace a orgasmy jsou mocným nástrojem na posílení imunity a dobré nálady.

Zpracovali jsme vaše nejčastější dotazy ohledně doručování za současné situace kvůli pandemii COVID-19. Pokud byste zde nenašli, co potřebujete vědět, napište nám e-mail.

Jsem v, lékařem nebo hygienikem, nařízené karanténě a chci si u vás objednat, jak to mám udělat?
Do poznámky k objednávce nám prosím napište, že jste v karanténě a my následující informaci předáme dopravci. V takovém případě zvolte platbu předem a jako dopravce si vyberte In-time. Ti jako jediní doručují „osobně“ i zákazníkům v karanténě. Ale potřebují o tom vědět, aby mohlo dojít k bezkontaktnímu předání a kurýr s tím byl obeznámen.

Jak funguje bezkontaktní doručování?
Kurýr vám předem zavolá, že k vám míří a sdělí vám, kdy bude u vašeho bydliště. Domluví se s vámi, že vám balíček nechá před vchodovými dveřmi nebo bránou. Nebude po vás vyžadovat podpis o převzetí balíčku.

Co mám dělat když nemůžu (nechci) balíček přijmou bezkontaktně?
V tomto případě se domluvte s kurýrem ať vám balíček doručí na vybrané výdejní místo. Pozorně se prosím podívejte, která výdejní místa jsou otevřená. Nebo si můžete nechat prodloužit u dopravce úložní dobu zásilky a vyzvednout si balíček později na depu, až budou znovu otevřena.

Doručí mi Česká pošta balík do ruky?
V současné chvíli v některých oblastech balík do ruky kurýři nedoručují. Jakmile Česká pošta převezme balíček, budou vás e-mailem nebo smskou kontaktovat s podrobnějšími informace. Spíš počítejte s tím, že vám balíček nechají na poště a do schránky vám vloží lístek s infem o uložení zásilky.

Bydlím v lokalitě, která byla uzavřena krajskou hygienickou správou, jak si můžu zboží objednat?
Máme informace, že Česká pošta doručuje do uzavřených lokalit. Balíček vám však nebudou doručovat do ruky, ale rovnou ho uloží na poštu, kde vám prodlouží dobu uložení na 30 dní. In-Time ani PPL do těchto lokalit nyní nedoručují.

Pokud si zvolím platbu na dobírku, jak můžu zásilku zaplatit?
Chceme vás poprosit, pokud máte možnost zaplatit objednávku předem, abyste tak udělali. Takto vám kurýr může předat zásilku bezkontaktně a tím maximálně snížíte riziko nákazy koronavirem. Pokud nemáte jinou možnost než zaplatit na dobírku, zvolte při předání balíku platbu kartou. Může se stát, že hotovost nebude moct kurýr převzít.

Přejít na: ExpedicePoštovné | DárkySlovensko a zahraničí

Všechny ceny vidíte už včetně DPH, balné neúčtujeme.

Pokud chcete mít krásně zabalený balíček, tak můžeme nabídnout Dárkové balení

  • Pro nové (neregistrované) zákazníky je cena 129 Kč
  • Pro stálé (registrované) zákazníky je cena 109 Kč

Při nákupu nad 1 600 Kč máte dopravné zdarma, stálí zákazníci už nad 1 000 Kč (a k tomu o dvacku levnější poštovné).

Zásilky posíláme Českou poštou, IN TIME, PPL kurýrem a Zásilkovnou. Hodně se snažíme a objednávky s odesláním přes Českou poštu přijaté do 15 h odešleme ještě týž den. IN TIME přijímáme do 18 h, PPL přijímáme do 13 h a Zásilkovnu do 19 h. Doručovat by měl kurýr obvykle následující pracovní den (může se výjimečně o den opozdit). Všechny objednávky přijaté o víkendu expedujeme v pondělí. I když se snažíme, občas se objednávek prostě nahromadí více než zvládneme vyřídit. Po podání Vám zašleme kód pro online sledování zásilky.

Umíme poslat i do zahraničí (Polsko, Německo a celá Evropa).

Kdy balík pošleme?

  • IN TIME kurýr – stejný den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 18 h
  • Česká pošta – stejný den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 15 h
  • PPL kurýr – stejný den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 13 h
  • Zásilkovna – stejný den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 19 h

Děláme maximum pro doručení druhý den, ale občas to nevyjde. Neprůjezdná dálnice, porucha třídící linky nebo chyba v systému. Za to se vždy omlouváme.  

Poštovné – kolik to stojí?

  1. IN TIME kurýr – platba převodem nebo kartou za 79 Kč, platba dobírkou za 128 Kč
  2. Česká pošta – Balík do ruky (pošta může uložit na poště bez pokusu o doručení) – platba převodem nebo kartou za 89 Kč, platba dobírkou nyní není z důvodu situace COVID-19 možná. Dočasné opatření – pošta uloží zásilku na doručovací poště po dobu 15 dnů, kde si ji můžete vyzvednout.
  3. PPL kurýr – platba převodem nebo kartou 89 Kč, platba dobírkou za 138 Kč.
  4. Zásilkovna – platba převodem nebo kartou 49 Kč, platba dobírkou za 98 Kč

1) IN TIME – kurýr – platba převodem nebo kartou 79 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

Zásilky přijaté v pracovní den do 18 h odesíláme ještě tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den (úspěšnost doručení druhý den je cca 90 %, zbytek další den). Po podání vám pošleme kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči IN TIME v hotovosti nebo platební kartou (možnost úhrady platební kartou je uvedena v notifikačním mailu od INTIME).
Zadejte vždy prosím telefonní číslo, bez toho nemůžeme zásilku IN TIME předat.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – 79 Kč, zdarma nad 1 600 Kč
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči IN TIME – 128 Kč, 49 Kč nad 1 600 Kč

Čas doručení IN TIME:

  • Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h (liší se podle daného města – pravděpodobný čas dodání je vidět po zadání čísla balíku – odkaz pošleme)

Doručení IN TIME:

  • Je možné lépe domlouvat změny v čase dodání, ale záleží na konkrétním řidiči. Změna adresy dodání možná, ale může se dodání posunout o jeden pracovní den

Všeobecně by měl řidič IN TIME: 

  • IN TIME systém ráno zasílá sms, v případě problémů řidič volá. V sms přichází i časové okno případného příjezdu na adresu. Pokud chcete, aby vám řidič zavolal předem, napište nám to do poznámky a uvedeme to přímo na balík (nelze to však zaručit)
  • Domluvit vám vyhovující (v rámci možností) čas doručení; v malých městech má řidič většinou svou trasu, kterou nemůže měnit, ve velkých městech jako Praha se může částečně (v rámci svých možností a trasy) přizpůsobit
  • Měl by být milý a příjemný :)

Řidič IN TIME může chtít doklad totožnosti, rodné číslo není nutné sdělovat (stačí číslo občanského průkazu). Nicméně nic nelze zaručit na 100 %, může se stát, že řidič nestíhá a nebude milý nebo nezavolá předem atd. Máte-li konkrétní požadavek (volat předem, nenechávat na recepci apod. – napište nám to do poznámky, přidáme info přímo na balík (nejde to ale zaručit).


2) Česká pošta – Balík do ruky – platba převodem nebo kartou 89 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

DOČASNÉ OPATŘENÍ v souvislosti s karanténou kvůli COVID-19: Pošta uloží zásilku na doručovací poště po dobu 15 dnů, kde si ji můžete vyzvednout. Pošta vám vždy zašle sms a e-mail s detailními informacemi ohledně vaší zásilky. Platba na dobírku v současné chvíli není možná.

Pokud vás doručovatel nezastihne doma, uloží 6 dní balík na doručovací poště a pošle vám email a SMSku. Ráno v den doručování obvykle posílá pošta info SMS a email.
Když Vás doručovatel nezastihne: při prvním pokusu o doručení zazvoní zvláštní kurýr (ne pošťák), pokud vás nezastihne, pokusí se vhodit do schránky  „oznámení o uložení zásilky“ na nejbližší poště. Nemá však obvykle klíče od vchodu, proto „oznámení“ může vhodit až druhý den pošťák.

  • Na účet nebo platební kartou předem: 89 Kč, nad 1 600 Kč zdarma
  • Dobírka: Omlouváme se, ale v rámci bezpečnostních opatření není platba na dobírku nyní možná.

Zásilky přijaté v pracovní den do 15 h vám odešleme ještě tentýž den s doručením obvykle následující pracovní den (může se však výjimečně o den prodloužit).

Po podání na poště Vám emailem a SMSkou pošleme kód pro online sledování zásilky (zpravidla kolem 18:00 – 19:00 h v den odeslání).


3) PPL – kurýr – platba převodem nebo kartou 79 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

Zásilky přijaté v pracovní den do 13 h odesíláme ještě tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den (úspěšnost doručení druhý den je cca 90 %, zbytek další den). Po podání vám pošleme kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči PPL v hotovosti nebo platební kartou.
Zadejte vždy prosím telefonní číslo, bez toho nemůžeme zásilku PPL předat.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – 89 Kč, zdarma nad 1 600 Kč
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči PPL – 138 Kč, 49 Kč nad 1 600 Kč

Čas doručení PPL:

  • Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h (liší se podle daného města – pravděpodobný čas dodání je vidět po zadání čísla balíku – odkaz pošleme)

    Doručení PPL:

  • Je možné lépe domlouvat změny v čase dodání, ale záleží na konkrétním řidiči. Změna adresy dodání možná, ale může se dodání posunout o jeden pracovní den

Všeobecně by měl řidič PPL: 

  • Řidič ráno zasílá sms, v případě problémů volá. V sms přichází i časové okno případného příjezdu na adresu. Pokud chcete, aby vám řidič zavolal předem, napište nám to do poznámky a uvedeme to přímo na balík (nelze to však zaručit)
  • Domluvit vám vyhovující (v rámci možností) čas doručení; v malých městech má řidič většinou svou trasu, kterou nemůže měnit, ve velkých městech jako Praha se může částečně (v rámci svých možností a trasy) přizpůsobit
  • Měl by být milý a příjemný :)

Řidič PPL může chtít doklad totožnosti, rodné číslo není nutné sdělovat (stačí číslo občanského průkazu).
Nicméně nic nelze zaručit na 100 %, může se stát, že řidič nestíhá a nebude milý nebo nezavolá předem atd. Máte-li konkrétní požadavek, volat předem, nenechávat na recepci apod. – napište nám to do poznámky, přidáme info přímo na balík (nelze to však zaručit).


4) Zásilkovna

Na pobočce Zásilkovny si můžete zboží vyzvednout obvykle druhý pracovní den (občas to může trvat o den déle) po objednání, když stihnete u nás objednat do 19 hod.

Podívejte se na otevírací hodiny jednotlivých Zásilkoven. K vyzvednutí potřebujete HESLO, která Vám Zásilkovna pošle emailem a SMSkou předem. Cena za balíček je 88 Kč, nad 1 600 Kč zdarma. A při platbě předem (převodem, kartou) zaplatíte 49 Kč. Zásilkovna slouží jen pro odběr zboží, neumí zde přijímat reklamace. Po přijetí balíku Zásilkovnou vám přijde email i SMS zpráva.

Vyčkejte prosím na potvrzení. Hned jak bude balík připraven k výdeji, Zásilkovna vám pošle email a SMS (s adresou, otevírací dobou) a můžete si ho vyzvednout vy osobně. Nebo klidně i někdo jiný, komu řeknete heslo (pošle jej Zásilkovna e-mailem a SMSkou).
Balíček na Zásilkovnu přijde a vy si ho jen vyzvednete – nikdo se o tom ve Vaší domácnosti nedozví.

Zásilkovna neodpovídá za škodu vzniklou na zásilce v době od převzetí zásilky od odesílatele do jejího vydání příjemci, jestliže byla způsobena:

  1. Odesílatelem, příjemcem, vlastníkem zásilky, přepravcem (ve smluvním vztahu s odesílatelem), nebo osobou, která manipulovala se zásilkou před jejím předáním v místě odeslání.
  2. Vadou zásilky, její přirozenou povahou nebo jejím obvyklým úbytkem.
  3. Vadným nebo nedostačujícím obalem zásilky či nevhodným způsobem balení.

Poštovné zahraničí:

Naši slovenští zákazníci, mrkněte přímo na naše slovenské stránky www.ruzovyslon.sk

Umíme poslat do kterékoli země v Evropě. Orientační ceny poštovného při platbě předem:

  • Polsko a Německo: 150 Kč (objednávky do 1 000 Kč), 100 Kč (objednávky 1 001–2 000 Kč), zdarma (objednávky nad 2000 Kč)
  • Ostatní země Evropy: 600 Kč (objednávky do 1000 Kč), 400 Kč (objednávky 1001–2000 Kč), 200 Kč (objednávky 2 001–3 500 Kč), zdarma (objednávky nad 3 500 Kč)

Dárky zdarma

A) Baterie: ke každé vibrační pomůcce na baterie přidáme sadu baterií zdarma (pokud není součástí balení od výrobce)
B) Magnet: Magnety  a samolepka Růžový slon pro štěstí  ke každé objednávce nad 500 Kč. Noví zákazníci dostanou zdarma automaticky model č. 1 a 2, stálí zákazníci (od druhé objednávky na stejném uživatelském účtě) si mohou vybrat  – stačí připsat do poznámky u objednávky (Sběratelské magnetky pro stálé zákazníky jako dárek).
C) možná i dárek navíc – nechte se překvapit :)


Zboží máme skladem:

Děláme vše pro to, abychom měli vše skladem. U každé položky uvádíme skladovou dostupnost. Pouze výjimečně se stane drobná chybka a zboží prostě nemáme. Proč? Při expedici třeba zjistíme, že je poškozen obal. Nebo něco jiného. V takovém případě IHNED posíláme e-mail a domlouváme náhradní řešení (sleva, chvíli počkat). Stává se to pouze vyjímečně (mrkněte na nezávislé reference na Heurece) a viníka vždy přísně potrestáme, aby se to neopakovalo.


Platba, minimální hodnota objednávky:

  • Dobírkou, převodem předem na účet
  • Platební kartou nebo platebními tlačítky (PayU)
  • Číslo účtu: 2700109671 / 2010 (FIO Bank)

Minimální hodnotu objednávky máme 100 Kč. Chcete-li ale nějakou menší věc pod 100 Kč, napište nám na e-mail, chat nebo zavolejte.


Co je na balíčku uvedeno – balíme DISKRÉTNĚ:

Zakládáme si na diskrétnosti. Proto na přední straně uvádíme jen cenu za dobírku a odesílatele:

Adam Durčák
U Nádraží 1204/2a
Havířov-Šumbark
73601

Ostatní plochy na krabici jsou prázdné. Spolehněte se, že balíček bude 100% diskrétně zabalený v nepoužité univerzální papírové krabici (používá většina velkých e-shopů). Žádné slovo sexshop ani Růžový slon, nikdo nemůže poznat, co je uvnitř. Vnitřek balíku je vystlaný vycpávkou tlumící nárazy, kdyby náhodou došlo k poškození vnější krabice. Doručovatel neví, co je uvnitř, ani jaká firma balík posílá, taky nekontroluje váš věk. Neposíláme katalogy ani jinou reklamní poštu.

TIP: podívejte se na fotky z balení zásilek – Jak balíme zásilky?

        

 

Do vlastních rukou?

Obecně může zásilku převzít jen osoba, které jsme balík odeslali (tzn. je uvedena v objednávce). U IN TIME a PPL obvykle balíčky předávají i rodinným příslušníkům, Pošta většinou ne (pokud to nemáte domluvené). U Zásilkovny postačí sdělit heslo pro vyzvednutí zásilky (bylo vám zasláno emailem a SMSkou).
Kdybyste naopak chtěli zaručit, aby balík nemohl převzít nikdo jiný, zvolte osobní odběr nebo dodání do vlastních rukou u Pošty (za malý příplatek).


Reklamace a obchodní podmínky:

Pokud jste zvědaví, mrkněte se na info – Reklamace, vrácení do 14 dnů – je to snadnéObchodní podmínky
Všechny ceny (poštovné i zboží) jsou konečné a uvádíme je vč. DPH.

 

Sortiment – jen ty NEJ:

Nikdo si nezakládá více na pečlivém výběru pomůcek než Růžový slon. Objednat si můžete pouze ty, které jsme sami vyzkoušeli. Mají nej poměr cena/výkon, dlouhodobě prověřené. Každá pomůcka má svůj význam. Nejsme Tesco, abychom měli všechno. Každý měsíc testujeme desítky novinek z celého světa, veletrhů i přímo od výrobců. Většinu však do nabídky nezařadíme. Zelenou dostanou jen novinky v něčem vyjímečné nebo lepší než současné modely. Postupně vyřazujeme hračky s horší spolehlivostí a recenzemi testerů. Zůstanou jen klenoty s vynikající hodnotou. Důkladně otestované, s výrobcem maximálně vyladěné, často přímo pro Růžového slona. Předem Vám řekneme, co čekat. A víte, že na vás vždy čekají skladem a při reklamaci budou hned na výměnu kus za kus.


Fakt jste dočetli až sem na úplný konec? Tak to gratulujeme, jste dobří! :)