Doprava a platba | RůžovýSlon.cz

Zapojte se do našeho věrnostního programu a získejte slevy a výhody!

0
Košík
Váš košík zatím neobsahuje žádné vzrušení.

Není to škoda? Pokud potřebujete poradit, využijte naši poradnu
nebo nám rovnou zavolejte na 596 810 697.

Cena dopravy
DPD – kurýr
99 Kč
PPL – kurýr
99 Kč
GLS – kurýr
99 Kč
Zásilkovna – výdejny/Z-Boxy
59 Kč
Zásilkovna – doručení na adresu
89 Kč
Česká pošta – Balík do ruky
99 Kč
Expresní doručení Ostrava
139 Kč
Osobní odběr Prodejna Havířov
Zdarma
Osobní odběr prodejna Praha Centrum Krakov
Zdarma
Osobní odběr prodejna Praha Quadrio Shopping Station
Zdarma
Osobní odběr prodejna Praha Štěrboholy Retail Park
Zdarma
Osobní odběr prodejna Praha Westfield Chodov
Zdarma

Doprava zdarma při nákupu nad 1 600 Kč.

Menu
Menu

Doprava a platba

Přejít na: Expedice | Poštovné | DárkyZahraničí Diskrétní balení | Dárkové balení

Doručuje: DPD | Zásilkovna  | GLS | Česká pošta | PPL kurýr | Osobní odběr Havířov | Osobní odběr Praha 1 (OC Quadrio) Osobní odběr Praha 8 (Centrum Krakov) | Osobní odběr Praha 10 (RP Štěrboholy) 

Při nákupu nad 1 600 Kč máte dopravné zdarma, stálí zákazníci už nad 1 000 Kč.

Všechny ceny vidíte už včetně DPH, balné neúčtujeme.

Kdy balík pošleme?

Doručovat by měl kurýr nejpozději druhý pracovní den (může se výjimečně o den opozdit). Všechny objednávky přijaté o víkendu expedujeme v pondělí. I když se snažíme, občas se objednávek prostě nahromadí více než zvládneme vyřídit. Po podání vám zašleme kód pro online sledování zásilky.

  • DPD – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 21 hod.
  • Zásilkovna – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 18 hod.
  • GLS – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 18 hod.
  • Česká pošta – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 16 hod.
  • PPL kurýr – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 18 hod.
  • Osobní odběr Havířov – ihned k odběru po přijetí platby (při platbě na prodejně k odběru obratem) od Po-Pá
  • Osobní odběr Praha 1 (OC Quadrio)  tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 21 hod.
  • Osobní odběr Praha 8 (Centrum Krakov) – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 21 hod.
  • Osobní odběr Praha 10 (Štěrboholy Retail Park)  tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 21 hod.

Během státních svátků se může čas dodání lišit.

Jak to děláme, že jsme tak rychlí?

  • Balíčky pro vás balíme až do 21:30 a vlastním autem je rozvážíme na depa, takže objednávky přijaté do uvedených hodin máte druhý pracovní den doma.
  • Makáme 7 dní v týdnu, abychom objednávky přijaté o víkendu odeslali do neděle večer (v případě, že zvolíte Českou poštu, máte v pondělí balíček doma).

Během státních svátků se může doba dodání lišit.

Máš zájem o poslání balíčku do zahraničí? (Evropa) To samozřejmě umíme! Napiš nám svůj požadavek na ahoj@ruzovyslon.cz.

Poštovné – kolik to stojí?

  1. DPD – 99 Kč (platba předem), dobírka + 39 Kč
  2. Zásilkovna – výdejní místa – 59 Kč (platba předem), dobírka + 39 Kč
  3. Zásilkovna – doručení na adresu – 89 Kč (platba předem), dobírka + 39 Kč
  4. Zásilkovna – expresní doručení Ostrava – 139 Kč (platba předem, dobírka + 39 Kč
  5. GLS – 99 Kč (platba předem), dobírka + 39 Kč
  6. Česká pošta – Balík do ruky – 99 Kč (platba předem), dobírka + 39 Kč
  7. PPL – 99 Kč (platba předem), dobírka + 39 Kč
  8. Osobní odběr Havířov – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
  9. Osobní odběr Praha 1 (OC Quadrio) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
  10. Osobní odběr Praha 8 (Centrum Krakov) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
  11. Osobní odběr Praha 10 (RP Štěrboholy) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma

1) DPD – kurýr – platba převodem nebo kartou 99 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

Zásilky přijaté v pracovní den do 21 h odesíláme tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den. Po podání vám dopravce pošle kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči DPD v hotovosti nebo platební kartou.

Platba za zboží: 

  • Předem na účet nebo kartou – 99 Kč, zdarma nad 1 600 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči DPD –138 Kč, 39 Kč nad 1 600 Kč

Čas doručení DPD:

  • Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h

Doručení DPD:

  • Ráno Vám přijde automaticky vygenerovaná SMS s co nejpřesnějším časem doručení. Pokud Vám čas nebo místo nevyhovuje, jednoduše se z SMS dostanete do aplikace, kde si vše změníte nebo můžete zvolit uložení na nejbližším Výdejním místu Pickup. V aplikaci můžete i přímo sledovat pohyb kurýra k Vám. Změnou adresy dodání se může doručení posunout o jeden pracovní den.

2) Zásilkovna – platba převodem nebo kartou 59 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

Na pobočce Zásilkovny si můžete zboží vyzvednout druhý pracovní den (občas to může trvat o den déle) po objednání, když stihnete u nás objednat do 18 hod.

Platba za zboží: 

  • Předem na účet nebo kartou – 59 Kč, zdarma nad 1 600 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou – 98 Kč, 39 Kč nad 1 600 Kč

Čas vyzvednutí zásilky:

  • Dle zvoleného výdejního místa

AlzaBoxy 

  • Nově si můžete vybrat i doručení balíčku do AlzaBoxu. Tuto možnost si zvolíte při výběru odběrného místa. Pokud balíček zaplatíte předem, nic neřešíte a balíček si vyzvednete hned jak vám přijde potvrzovací sms nebo e-mail. Pokud jste si vybrali platbu na dobírku, počítejte s tím, že tady dobírka funguje trochu jinak než jak jste zvyklí. Balíček je třeba zaplatit online a vyčkat na potvrzení, že jste balík uhradili. Jakmile vám dojde informace, že balíček na vás čeká v AlzaBoxu, těsně před tím než se pro něj vydáte, nezapomeňte zaplatit online kartou nebo rychlým převodem přes platební bránu. Odkaz na platební bránu vám přijde v potvrzovací sms a emailu od Zásilkovny.

Pokud se stane, že bude zvolený AlzaBox plný, dopravce bude v následujících třech dnech opakovat pokus o doručení. Pokud se nepovede balíček doručit ani napotřetí, dopravce balíček přesune na nejbližší výdejní místo Zásilkovny. Pohyb zásilky můžete sledovat ve sledování zásilky. Dopravce vás bohužel nebude o těchto krocích automaticky informovat.

Z-boxy 

  • Kromě AlzaBoxu si můžete vybrat i Z-boxy, které patří přímo společnosti Zásilkovna. Zvolte si ho jako odběrové místo přímo v košíku. Doporučujeme stáhnout si do mobilu aplikaci Zásilkovna, se kterou bude vyzvednutí balíčku snazší. Z-boxy se otevírají pomocí aplikace a funkce Bluetooth. Některé Z-boxy mají i klávesnici, takže můžete zadat kód z smsky místo spojení se s aplikací. Pokud máte staženou aplikaci Zásilkovna můžete si vybrat i platbu na dobírku a přes aplikaci nebo pomocí odkazu na platební bránu, který vám přišel v e-mailu nebo smsce před vyzvednutím zboží zaplatíte online. Z-boxy jsou k dispozici nonstop 24 hodin 7 dní v týdnu. Zásilka na vás v Z-boxu počká 3 dny na vyzvednutí.

Pokud by byl s doručením jakýkoli problém, obraťte se prosím na zákaznický servis Zásilkovny v čase 8–18h. Linka +420 216 216 516 je zdarma a ochotně Vám podle čísla balíčku řeknou více.

3) Zásilkovna na adresu – platba předem 89 Kč, na dobírku 128 Kč nad 1 600 Kč zdarma

Zásilky přijaté do 18 h odesíláme ještě týž den. Následující den vám balíček kurýr doručí až domů nebo na jakoukoli adresu, kterou v objednávce uvedete (do práce nebo třeba k partnerovi domů). Po převzetí balíku kurýrem vám dopravce pošle kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči v hotovosti nebo platební kartou.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – 89 Kč, zdarma nad 1 600 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou – 128 Kč, 49 Kč nad 1 600 Kč

Čas doručení:

Jakmile si řidič Zásilkovny balík převezme, pošle vám zprávu o době doručení s přesností na 90 minut. Pokud vás nezastihne na adrese, uloží balíček na nejbližším výdejním místě, kde si jej můžete ještě týž den vyzvednout.

Pokud by byl s doručením jakýkoli problém, obraťte se prosím na zákaznický servis Zásilkovny v čase 8–18h. Linka +420 216 216 516 je zdarma a ochotně Vám podle čísla balíčku řeknou více.

 

4) Zásilkovna – Expresní doručení Ostrava platba převodem nebo kartou 139 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

Zásilkovna vám doručí balíček domů ve večerních hodinách ve stejný den, když u nás stihnete objednat do 13 hod.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – nový zákazník 139 Kč, stálý zákazník 119 kč, zdarma nad 1 600 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou kurýrovi Zásilkovny, 39 Kč k ceně balíku.

Doručení zásilek

  • Vyčkejte prosím na potvrzení. Hned jak kurýr balík převezme, Zásilkovna vám pošle email a SMS s informací o čase večerního doručení a heslo k vyzvednutí. Balík může převzít i někdo jiný, pokud mu řeknete heslo. Jestli máte v mobilu aplikaci Zásilkovny, můžete sledovat, jak zásilka putuje k vám.
  • Kurýr doručí balík mezi 18–21 hod, před doručením vám bude volat a čas si upřesníte. Když nebudete doma, můžete si sami vybrat konkrétní úložní místo Zásilkovny, kam vám kurýr balíček předá. Pokud se vám nedovolá a nezastihne vás na adrese, uloží balíček na nejbližší Zásilkovnu vaší adrese. 

Pokud by byl s doručením jakýkoli problém, obraťte se prosím na zákaznický servis Zásilkovny v čase 8–18h. Linka +420 216 216 516 je zdarma a ochotně Vám podle čísla balíčku řeknou více.

5) GLS – platba převodem nebo kartou 99 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

Zásilky přijaté v pracovní den do 18:00 h odesíláme tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den. Dobírku můžete zaplatit řidiči GLS v hotovosti nebo platební kartou. Pokud si zásilku necháte uložit na ParcelShop, tak se dobírka hradí pouze hotově.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – 99 Kč, zdarma nad 1 600 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči GLS – 138 Kč, 39 Kč nad 1 600 Kč

Čas doručení GLS:

  • Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h

Doručení GLS

  • Expedice vychystá objednávku a předá ji GLS. Automaticky se vygeneruje první zpráva, že balík je na cestě a bude doručován následující pracovní den. Ve zprávě je uvedeno číslo balíku a odkaz na webové stránky, kde můžete přepravu sledovat – https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek, stačí vložit pouze číslo zásilky, popřípadě si zdarma změnit parametry doručení.

Přesměrování vyzvednutí na ParcelShop (Výdejní místo):

V případě problému s doručením můžete kontaktovat zákaznické oddělení GLS na tel: +420 567 771 111, v čase Po-Pá od 7:00 do 18:00, případně mailem na info@gls-czech.com.

6) Česká pošta – Balík do ruky – platba převodem nebo kartou 99 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

Zásilky přijaté v pracovní den do 16 h vám odešleme tentýž den s doručením obvykle následující pracovní den (může se však výjimečně o den prodloužit).

Platba za zboží: 

  • Na účet nebo platební kartou předem: 99 Kč, nad 1 800 Kč zdarma
  • Dobírkou: zaplatíte hotovostí nebo platební kartou přímo řidič České pošty – 138 Kč nebo 39 Kč při nákupu nad 1600 Kč

Čas doručení Česká pošta:

  • Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 17:00 h

Doručení Česká pošta:

Ráno v den doručování obvykle posílá pošta info SMS a email. Pokud vás doručovatel nezastihne doma, uloží 6 dní balík na doručovací poště a pošle vám email a SMSku pro sledování zásilky

7) PPL – kurýr – platba převodem nebo kartou 99 Kč, nad 1 600 Kč zdarma

Zásilky přijaté v pracovní den do 18 h odesíláme tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den. Po podání vám pošleme kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči PPL v hotovosti nebo platební kartou.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – 99 Kč, zdarma nad 1 600 Kč
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči PPL – 138 Kč, 39 Kč nad 1 600 Kč

Čas doručení PPL:

  • Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h 

Doručení PPL:

Pokud by byl s doručením jakýkoli problém, obraťte se prosím na zákaznický servis PPL v čase 8–18h. Linka +420 225 331 500 je zdarma a ochotně Vám podle čísla balíčku řeknou více.

8) Osobní odběr Havířov – platba převodem nebo kartou předem, zdarma

Online objednávky  si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Havířově. Hned, jak obdržíme platbu, balíček připravíme a bude na vás čekat k vyzvednutí ještě v tentýž den. Pošleme vám o tom informační e-mail.

Prodejna Havířov:

  • U Nádraží 1204/2a                               
  • 736 01 Havířov-Šumbark

Provozní doba:

  • Po–Pá: 8–19 hod
  • So–Ne: 8–12 hod

Zákaznická linka RS: 596 810 697

9) Osobní odběr Praha 1 (OC Quadrio) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma

Online objednávky si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Praze (Quadrio Shopping Station). Balíček bude připravený následující pracovní den od přijetí platby a budeme vás o tom informovat e-mailem. Balíček na vás bude čekat 7 dní.

Prodejna Praha 1:

Quadrio Shopping Station
Spálená 2121/22                             
110 00 Praha 1

Provozní doba:

Po–Pá: 9–21 hod
So–Ne: 9–21 hod

Zákaznická linka RS: 596 810 697

10) Osobní odběr Praha (Centrum Krakov) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma

Online objednávky si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Praze (Centrum Krakov). Balíček bude připravený následující pracovní den od přijetí platby. Pošleme vám o tom informační e-mail. Balíček na vás bude čekat 7 dní.

Prodejna Praha:

  • Lodžská 850/6 
  • 181 00 Praha 8

Provozní doba:

  • Po–Pá: 9–21 hod
  • So–Ne: 9–21 hod

Zákaznická linka RS: 596 810 697

11) Osobní odběr Praha 10 (Štěrboholy Retail Park) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma

Online objednávky si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Praze (Štěrboholy Retail Park). Balíček bude připravený následující pracovní den od přijetí platby a budeme vás o tom informovat e-mailem. Balíček na vás bude čekat 7 dní.

Prodejna Praha 10:

Štěrboholy Retail Park
Kutnohorská 532                           
109 00 Praha 10

Provozní doba:

Po–Pá: 9–20 hod
So–Ne: 9–20 hod

Zákaznická linka RS: 596 810 697

Poštovné zahraničí:

Naši slovenští zákazníci, mrkněte přímo na naše slovenské stránky www.ruzovyslon.sk

Balík umíme doručit do kterékoliv země v Evropě. Pošlete žádost s vybraným zbožím na náš e-mail: ahoj@ruzovyslon.cz a my vám obratem ručně vystavíme fakturu. Objednávku pak hradíte předem.

Orientační ceny poštovného při platbě předem:

Polsko a Německo:

  • Objednávky do 1000 Kč - 160 Kč doprava
  • Objednávky do 2000 Kč - 120 Kč doprava
  • Objednávka nad 2000 Kč - ZDARMA

Ostatní země Evropy:

  • Objednávky do 1000 Kč - 280 Kč doprava
  • Objednávky do 2000 Kč - 250 Kč doprava
  • Objednávka nad 2000 Kč - ZDARMA

Dárky zdarma

A) Baterie: ke každé vibrační pomůcce na baterie přidáme sadu baterií zdarma (pokud není součástí balení od výrobce)
B) Magnet: Magnety a samolepka Růžový slon pro štěstí  ke každé objednávce nad 500 Kč. Noví zákazníci dostanou zdarma automaticky sadu naháče, stálí zákazníci (od druhé objednávky na stejném uživatelském účtě) si mohou vybrat přímo v košíku u objednávky (Sběratelské magnetky pro stálé zákazníky jako dárek).
C) možná i dárek navíc – nechte se překvapit :)

Zboží máme skladem:

Děláme vše pro to, abychom měli pomůcky skladem. U každé položky uvádíme skladovou dostupnost. Pouze výjimečně se stane drobná chybka a zboží prostě nemáme. Proč? Při expedici třeba zjistíme, že je poškozen obal. Nebo něco jiného. V takovém případě IHNED posíláme e-mail a domlouváme náhradní řešení (sleva, chvíli počkat). Stává se to pouze vyjímečně (mrkněte na nezávislé reference na Heurece) a viníka vždy přísně potrestáme, aby se to neopakovalo.

Platba, minimální hodnota objednávky:

Minimální hodnotu objednávky máme 199 Kč. Chcete-li ale nějakou menší věc pod 199 Kč, napište nám na e-mail, chat nebo zavolejte.

Co je na balíčku uvedeno – balíme DISKRÉTNĚ:

Zakládáme si na diskrétnosti. Proto na přední straně uvádíme jen cenu za dobírku a odesílatele:

Adam Durčák
U Nádraží 1204/2a
Havířov-Šumbark
73601

Ostatní plochy na krabici jsou prázdné. Spolehněte se, že balíček bude 100% diskrétně zabalený v nepoužité univerzální papírové krabici (používá většina velkých e-shopů). Žádné slovo sexshop ani Růžový slon, nikdo nemůže poznat, co je uvnitř. Vnitřek balíku je vystlaný vycpávkou tlumící nárazy, kdyby náhodou došlo k poškození vnější krabice. Doručovatel neví, co je uvnitř, ani jaká firma balík posílá, taky nekontroluje váš věk. Neposíláme katalogy ani jinou reklamní poštu.

TIP: podívejte se na fotky z balení zásilek – Jak balíme zásilky?

 

Do vlastních rukou?

Obecně může zásilku převzít jen osoba, které jsme balík odeslali (tzn. je uvedena v objednávce). U GLS a PPL obvykle balíčky předávají i rodinným příslušníkům, Pošta většinou ne (pokud to nemáte domluvené). U Zásilkovny postačí sdělit heslo pro vyzvednutí zásilky (bylo vám zasláno emailem a SMSkou).

Reklamace a obchodní podmínky:

Pokud jste zvědaví, mrkněte se na info – Reklamace a odstoupení od smlouvyObchodní podmínky
Všechny ceny (poštovné i zboží) jsou konečné a uvádíme je vč. DPH.

Sortiment – jen ty NEJ:

Nikdo si nezakládá více na pečlivém výběru pomůcek než Růžový slon. Objednat si můžete pouze ty, které jsme sami vyzkoušeli. Mají nej poměr cena/výkon, dlouhodobě prověřené. Každá pomůcka má svůj význam. Nejsme Tesco, abychom měli všechno. Každý měsíc testujeme desítky novinek z celého světa, veletrhů i přímo od výrobců. Většinu však do nabídky nezařadíme. Zelenou dostanou jen novinky v něčem vyjímečné nebo lepší než současné modely. Postupně vyřazujeme hračky s horší spolehlivostí a recenzemi testerů. Zůstanou jen klenoty s vynikající hodnotou. Důkladně otestované, s výrobcem maximálně vyladěné, často přímo pro Růžového slona. Předem Vám řekneme, co čekat.

Objevujeme ty nejlepší produkty, které sami testujeme, doslova!

Diskrétní doprava zdarmaDiskrétní doprava zdarma nad 1 600 Kč
90 dní na bezplatné vrácení
Vše skladem, zítra doručíme

Diskrétní doprava zdarmaDiskrétní doprava zdarma nad 1 600 Kč
90 dní na bezplatné vrácení
Vše skladem, zítra doručíme

Chystáme pro vás exkluzivní obsah1 402 vlastních videí
Kamila, Verča a Dominika
tě provedou světem sexu

Chystáme pro vás exkluzivní obsah1 402 vlastních videí
Kamila, Verča a Dominika
tě provedou světem sexu

Tisíce spokojených zákazníků42 383 uživatelských recenzí,
se známkou 4.8

Tisíce příběhů pro tvou inspiraci

Tisíce spokojených zákazníků 42 383 recenzí
Tisíce reálných příběhů

Naše produkty sami testujeme2 190 pečlivě vybraných produktů
Jen ty, které sami používáme

Naše produkty sami testujeme2 190 vybraných hraček
Které sami používáme