Adam Durčák
Potřebujete poradit? Zavolejte nám
596 810 697 (Po–Pá 8–20, So–Ne 8–12)
100% diskrétně

Zapojte se do našeho věrnostního programu a získejte slevy a výhody!

0
Košík
Váš košík zatím neobsahuje žádné vzrušení.

Není to škoda? Pokud potřebujete poradit, využijte naši poradnu nebo nám rovnou zavolejte na 596 810 697.

Cena dopravy
DPD – kurýr
95 Kč
PPL – kurýr
109 Kč
GLS – kurýr
105 Kč
Zásilkovna – osobní odběr
65 Kč
Česká pošta – Balík do ruky
95 Kč
Osobní odběr Prodejna Havířov
Zdarma

Doprava zdarma při nákupu nad 1 800 Kč.

Menu
Doprava a platba

Doprava a platba

Přejít na: Expedice | Poštovné | DárkyZahraničí

Při nákupu nad 1 800 Kč máte dopravné zdarma, stálí zákazníci už nad 1 000 Kč.

Všechny ceny vidíte už včetně DPH, balné neúčtujeme.

Kdy balík pošleme?

  • DPD – tentýž den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 21 h
  • Zásilkovna – tentýž den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 18 h
  • GLS – tentýž den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 18 h
  • Česká pošta – tentýž den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 16 h
  • PPL kurýr – tentýž den expedujeme objednávky přijaté v Po-Pá do 18 h

Doručovat by měl kurýr nejpozději druhý pracovní den (může se výjimečně o den opozdit). Všechny objednávky přijaté o víkendu expedujeme v pondělí. I když se snažíme, občas se objednávek prostě nahromadí více než zvládneme vyřídit. Po podání vám zašleme kód pro online sledování zásilky.

Máš zájem o poslání balíčku do zahraničí? (Evropa) To samozřejmě umíme! Napiš nám svůj požadavek na ahoj@ruzovyslon.cz.



Poštovné – kolik to stojí?

  1. DPD – 95 Kč (platba předem), dobírka + 49 Kč
  2. Zásilkovna – 65 Kč (platba předem), dobírka + 49 Kč
  3. GLS – 105 Kč (platba předem), dobírka + 49 Kč
  4. Česká pošta – Balík do ruky – 95 Kč (platba předem), dobírka + 49 Kč
  5. PPL kurýr – 109 Kč (platba předem), dobírka + 49 Kč

1) DPD – kurýr – platba převodem nebo kartou 95 Kč, nad 1 800 Kč zdarma

Zásilky přijaté v pracovní den do 21 h odesíláme tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den. Po podání vám dopravce pošle kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči DPD v hotovosti nebo platební kartou.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – 95 Kč, zdarma nad 1 800 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči DPD – 144 Kč, 49 Kč nad 1 800 Kč

Čas doručení DPD:

  • Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h

Doručení DPD:

  • Ráno Vám přijde automaticky vygenerovaná SMS s co nejpřesnějším časem doručení. Pokud Vám čas nebo místo nevyhovuje, jednoduše se z SMS dostanete do aplikace, kde si vše změníte nebo můžete zvolit uložení na nejbližším Výdejním místu Pickup. V aplikaci můžete i přímo sledovat pohyb kurýra k Vám. Změnou adresy dodání se může doručení posunout o jeden pracovní den.

Všeobecně by měl řidič DPD:

  • DPD systém ráno zasílá sms, v případě, že vás řidič nemůže najít, volá.
  • Měl by být milý a příjemný :)

Řidič DPD může chtít doklad totožnosti, rodné číslo není nutné sdělovat (stačí číslo občanského průkazu). Pokud by byl s doručením jakýkoli problém, obraťte se prosím na zákaznický servis DPD. Linka +420 225 373 373 je zdarma a ochotně Vám podle čísla balíčku řeknou více.

 

2) Zásilkovna – platba převodem nebo kartou 65 Kč, nad 1 800 Kč zdarma

Na pobočce Zásilkovny si můžete zboží vyzvednout druhý pracovní den (občas to může trvat o den déle) po objednání, když stihnete u nás objednat do 18 hod.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – 49 Kč, zdarma nad 1 800 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou na pobočce Zásilkovny, 49 Kč nad 1 800 Kč

Čas vyzvednutí zásilky

  • Podívejte se na otevírací hodiny jednotlivých Zásilkoven. K vyzvednutí potřebujete HESLO, která Vám Zásilkovna pošle emailem a SMSkou předem. Zásilkovna slouží jen pro odběr zboží, neumí zde přijímat reklamace. Po přijetí balíku Zásilkovnou vám přijde email i SMS zpráva.

    Doručení

    Vyčkejte prosím na potvrzení. Hned jak bude balík připraven k výdeji, Zásilkovna vám pošle email a SMS (s adresou, otevírací dobou) a můžete si ho vyzvednout vy osobně. Nebo klidně i někdo jiný, komu řeknete heslo (pošle jej Zásilkovna e-mailem a SMSkou). Pokud máte v mobilu aplikaci Zásilkovny, můžete sledovat, jak na výdejní místo zásilka putuje.

    Balíček na Zásilkovnu přijde a vy si ho jen vyzvednete – nikdo se o tom ve Vaší domácnosti nedozví.

Zásilkovna neodpovídá za škodu vzniklou na zásilce v době od převzetí zásilky od odesílatele do jejího vydání příjemci, jestliže byla způsobena:

  1. Odesílatelem, příjemcem, vlastníkem zásilky, přepravcem (ve smluvním vztahu s odesílatelem), nebo osobou, která manipulovala se zásilkou před jejím předáním v místě odeslání.
  2. Vadou zásilky, její přirozenou povahou nebo jejím obvyklým úbytkem.
  3. Vadným nebo nedostačujícím obalem zásilky či nevhodným způsobem balení.

Pokud by byl s doručením jakýkoli problém, obraťte se prosím na zákaznický servis Zásilkovny v čase 8–18h. Linka +420 216 216 516 je zdarma a ochotně Vám podle čísla balíčku řeknou více.

 

3) GLS – platba převodem nebo kartou 105 Kč, nad 1 800 Kč zdarma

Zásilky přijaté v pracovní den do 18:00 h odesíláme tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den. Dobírku můžete zaplatit řidiči GLS v hotovosti nebo platební kartou. Pokud si zásilku necháte uložit na ParcelShop, tak se dobírka hradí pouze hotově.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – 105 Kč, zdarma nad 1 800 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč).
  • Dobírkou zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči GLS – 154 Kč, pouze 49 Kč nad 1 800 Kč.

Čas doručení GLS:

  • Standardní doručování je běžně 8–17 hod.

Doručení GLS

  • Expedice vychystá objednávku a předá ji GLS. Automaticky se vygeneruje první zpráva, že balík je na cestě a bude doručován následující pracovní den. Ve zprávě je uvedeno číslo balíku a odkaz na webové stránky, kde můžete přepravu sledovat – https://gls-group.eu/…vani-zasilek, stačí vložit pouze číslo zásilky, popřípadě si zdarma změnit parametry doručení.
  • Další zprávu odesílá kurýr, kde uvádí tříhodinové časové okno, ve kterém je doručení plánováno. Nejčastější čas doručení je uprostřed tohoto časového okna. Zpráva obsahuje kontakt na řidiče. Pokud vám čas nebo místo nevyhovuje, jednoduše se z SMS dostanete do aplikace, kde si vše změníte nebo můžete zvolit uložení na nejbližším Výdejním místu Pickup. V aplikaci můžete i přímo sledovat pohyb kurýra k vám. Změnou adresy dodání se může doručení posunout o jeden pracovní den.
  • Pokud by doručení nebylo úspěšné, obdržíte třetí informativní zprávu s uvedením důvodu nedoručení a odkazem na webovou stránku Delivery manager. Zde si můžete pohodlně, zdarma a bez jakékoliv registrace nastavit parametry pro další doručování balíku.

Přesměrování vyzvednutí na ParcelShop (Výdejní místo):

  • Můžete si zvolit doručení do libovolného výdejního místa během procesu doručení balíku pomocí online aplikace Delivery Manager přesměrování balíku. Vybrat si můžete z více než 800 různých ParcelShopů po celé ČR. O úspěšném přesměrování budete informováni.
  • Následně máte 5 pracovních dní na vyzvednutí, kdykoliv během otevíracích hodin zvoleného ParcelShopu. K výdeji balíku je nutné předložit PIN kód, který obdržíte SMS nebo e-mailem. Pokud nestačíte balík během 5 pracovních dnů vyzvednout, můžete si jednoduše požádat o prodloužení úložní doby o další tři pracovní dny na telefonním čísle 567 771 111. Dobírku je možno uhradit pouze hotově.

V případě problému s doručením můžete kontaktovat zákaznické oddělení GLS na tel: +420 567 771 111, v čase Po-Pá od 7:00 do 18:00, případně mailem na info@gls-czech.com.

 

4) Česká pošta – Balík do ruky – platba převodem nebo kartou 95 Kč, nad 1 800 Kč zdarma

Pokud vás doručovatel nezastihne doma, uloží 6 dní balík na doručovací poště a pošle vám email a SMSku pro sledování zásilky. Ráno v den doručování obvykle posílá pošta info SMS a email.
Když Vás doručovatel nezastihne: při prvním pokusu o doručení zazvoní zvláštní kurýr (ne pošťák), pokud vás nezastihne, pokusí se vhodit do schránky  „oznámení o uložení zásilky“ na nejbližší poště. Nemá však obvykle klíče od vchodu, proto „oznámení“ může vhodit až druhý den pošťák.

  • Na účet nebo platební kartou předem: 95 Kč, nad 1 800 Kč zdarma
  • Dobírkou: zaplatíte hotovostí nebo platební kartou přímo řidič České pošty – 144 Kč nebo 49 Kč při nákupu nad 1800 Kč

Zásilky přijaté v pracovní den do 16 h vám odešleme tentýž den s doručením obvykle následující pracovní den (může se však výjimečně o den prodloužit).

Po podání na poště Vám emailem a SMSkou pošleme kód pro online sledování zásilky (zpravidla kolem 18:00 – 19:00 h v den odeslání).

 

5) PPL – kurýr – platba převodem nebo kartou 109 Kč, nad 1 800 Kč zdarma

Zásilky přijaté v pracovní den do 18 h odesíláme tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den. Po podání vám pošleme kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči PPL v hotovosti nebo platební kartou.
Zadejte vždy prosím telefonní číslo, bez toho nemůžeme zásilku PPL předat.

Platba za zboží:

  • Předem na účet nebo kartou – 109 Kč, zdarma nad 1 800 Kč
  • Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči PPL – 158 Kč, 49 Kč nad 1 800 Kč

Čas doručení PPL:

  • Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h (liší se podle daného města – pravděpodobný čas dodání je vidět po zadání čísla balíku – odkaz pošleme).

Doručení PPL:

  • Je možné lépe domlouvat změny v čase dodání, ale záleží na konkrétním řidiči. Změna adresy dodání možná, ale může se dodání posunout o jeden pracovní den.
  • Pokud nebudete v čase dodání doma, můžete si s řidičem domluvit uložení zásilky na nejbližším ParcelShopu, kde ji můžete vyzvednout do 7 dnů. Nebo můžete PIN pro převzetí sdělit komukoliv z rodiny, kdo bude doma a ten balík vyzvedne za Vás.

Všeobecně by měl řidič PPL: 

  • Řidič ráno zasílá sms s časem a PIN kódem pro převzetí, v případě problémů volá. Pokud chcete, aby vám řidič zavolal předem, napište nám to do poznámky a uvedeme to přímo na balík (nelze to však zaručit)
  • Domluvit vám vyhovující (v rámci možností) čas doručení; v malých městech má řidič většinou svou trasu, kterou nemůže měnit, ve velkých městech jako Praha se může částečně (v rámci svých možností a trasy) přizpůsobit
  • Měl by být milý a příjemný :)

Řidič PPL může chtít doklad totožnosti, rodné číslo není nutné sdělovat (stačí číslo občanského průkazu). Nicméně nic nelze zaručit na 100 %, může se stát, že řidič nestíhá a nebude milý nebo nezavolá předem atd. Máte-li konkrétní požadavek, volat předem, nenechávat na recepci apod. – napište nám to do poznámky, přidáme info přímo na balík (nelze to však zaručit).

Pokud by byl s doručením jakýkoli problém, obraťte se prosím na zákaznický servis PPL v čase 8–18h. Linka +420 225 331 500 je zdarma a ochotně Vám podle čísla balíčku řeknou více.

 

Poštovné zahraničí:

Naši slovenští zákazníci, mrkněte přímo na naše slovenské stránky www.ruzovyslon.sk

Umíme poslat do kterékoli země v Evropě. Orientační ceny poštovného při platbě předem:

  • Polsko a Německo: 150 Kč (objednávky do 1 000 Kč), 100 Kč (objednávky 1 001–2 000 Kč), zdarma (objednávky nad 2000 Kč)
  • Ostatní země Evropy: 600 Kč (objednávky do 1000 Kč), 400 Kč (objednávky 1001–2000 Kč), 200 Kč (objednávky 2 001–3 500 Kč), zdarma (objednávky nad 3 500 Kč)
  

Dárky zdarma

A) Baterie: ke každé vibrační pomůcce na baterie přidáme sadu baterií zdarma (pokud není součástí balení od výrobce)
B) Magnet: Magnety a samolepka Růžový slon pro štěstí  ke každé objednávce nad 500 Kč. Noví zákazníci dostanou zdarma automaticky model č. 1 a 2, stálí zákazníci (od druhé objednávky na stejném uživatelském účtě) si mohou vybrat  – stačí připsat do poznámky u objednávky (Sběratelské magnetky pro stálé zákazníky jako dárek).
C) možná i dárek navíc – nechte se překvapit :)

 

Zboží máme skladem:

Děláme vše pro to, abychom měli vše skladem. U každé položky uvádíme skladovou dostupnost. Pouze výjimečně se stane drobná chybka a zboží prostě nemáme. Proč? Při expedici třeba zjistíme, že je poškozen obal. Nebo něco jiného. V takovém případě IHNED posíláme e-mail a domlouváme náhradní řešení (sleva, chvíli počkat). Stává se to pouze vyjímečně (mrkněte na nezávislé reference na Heurece) a viníka vždy přísně potrestáme, aby se to neopakovalo.

 

Platba, minimální hodnota objednávky:

  • Dobírkou, převodem předem na účet
  • Platební kartou nebo platebními tlačítky (PayU), jako VS uveďte číslo objednávky
  • Číslo účtu: 2700109671 / 2010 (FIO Bank)

Minimální hodnotu objednávky máme 199 Kč. Chcete-li ale nějakou menší věc pod 199 Kč, napište nám na e-mail, chat nebo zavolejte.

  

Co je na balíčku uvedeno – balíme DISKRÉTNĚ:

Zakládáme si na diskrétnosti. Proto na přední straně uvádíme jen cenu za dobírku a odesílatele:

Adam Durčák
U Nádraží 1204/2a
Havířov-Šumbark
73601

Ostatní plochy na krabici jsou prázdné. Spolehněte se, že balíček bude 100% diskrétně zabalený v nepoužité univerzální papírové krabici (používá většina velkých e-shopů). Žádné slovo sexshop ani Růžový slon, nikdo nemůže poznat, co je uvnitř. Vnitřek balíku je vystlaný vycpávkou tlumící nárazy, kdyby náhodou došlo k poškození vnější krabice. Doručovatel neví, co je uvnitř, ani jaká firma balík posílá, taky nekontroluje váš věk. Neposíláme katalogy ani jinou reklamní poštu.

TIP: podívejte se na fotky z balení zásilek – Jak balíme zásilky?

        

 

Do vlastních rukou?

Obecně může zásilku převzít jen osoba, které jsme balík odeslali (tzn. je uvedena v objednávce). U GLS a PPL obvykle balíčky předávají i rodinným příslušníkům, Pošta většinou ne (pokud to nemáte domluvené). U Zásilkovny postačí sdělit heslo pro vyzvednutí zásilky (bylo vám zasláno emailem a SMSkou).

 

Reklamace a obchodní podmínky:

Pokud jste zvědaví, mrkněte se na info – Reklamace a odstoupení od smlouvy – je to snadnéObchodní podmínky
Všechny ceny (poštovné i zboží) jsou konečné a uvádíme je vč. DPH.

 

Sortiment – jen ty NEJ:

Nikdo si nezakládá více na pečlivém výběru pomůcek než Růžový slon. Objednat si můžete pouze ty, které jsme sami vyzkoušeli. Mají nej poměr cena/výkon, dlouhodobě prověřené. Každá pomůcka má svůj význam. Nejsme Tesco, abychom měli všechno. Každý měsíc testujeme desítky novinek z celého světa, veletrhů i přímo od výrobců. Většinu však do nabídky nezařadíme. Zelenou dostanou jen novinky v něčem vyjímečné nebo lepší než současné modely. Postupně vyřazujeme hračky s horší spolehlivostí a recenzemi testerů. Zůstanou jen klenoty s vynikající hodnotou. Důkladně otestované, s výrobcem maximálně vyladěné, často přímo pro Růžového slona. Předem Vám řekneme, co čekat.

Prodejna:

Otevřeno máme:

  • Po-Pá: 8–19 hod
  • So-Ne: 8–12 hod

Osobní odběry:
Vyzvednout si balíček osobně nebude problém. Stále se musíme řídit pravidly, ale jsme na to vybavení, takže se ničeho nebojíme :) Těšíme se na vás s vánoční otevírací dobou.

Zpracovali jsme vaše nejčastější dotazy ohledně doručování za současné situace kvůli pandemii COVID-19. Pokud byste zde nenašli, co potřebujete vědět, napište nám e-mail.

Jsem v, lékařem nebo hygienikem, nařízené karanténě a chci si u vás objednat, jak to mám udělat?
Do poznámky k objednávce nám prosím napište, že jste v karanténě a my následující informaci předáme dopravci. V takovém případě zvolte platbu předem a jako dopravce si vyberte Wedo. Ti jako jediní doručují „osobně“ i zákazníkům v karanténě. Ale potřebují o tom vědět, aby mohlo dojít k bezkontaktnímu předání a kurýr s tím byl obeznámen.

Jak funguje bezkontaktní doručování?
Kurýr vám předem zavolá, že k vám míří a sdělí vám, kdy bude u vašeho bydliště. Domluví se s vámi, že vám balíček nechá před vchodovými dveřmi nebo bránou. Nebude po vás vyžadovat podpis o převzetí balíčku.

Co mám dělat když nemůžu (nechci) balíček přijmou bezkontaktně?
V tomto případě se domluvte s kurýrem ať vám balíček doručí na vybrané výdejní místo. Pozorně se prosím podívejte, která výdejní místa jsou otevřená. Nebo si můžete nechat prodloužit u dopravce úložní dobu zásilky a vyzvednout si balíček později na depu, až budou znovu otevřena.

Pokud si zvolím platbu na dobírku, jak můžu zásilku zaplatit?
Chceme vás poprosit, pokud máte možnost zaplatit objednávku předem, abyste tak udělali. Takto vám kurýr může předat zásilku bezkontaktně a tím maximálně snížíte riziko nákazy koronavirem. Pokud nemáte jinou možnost než zaplatit na dobírku, zvolte při předání balíku platbu kartou. Může se stát, že hotovost nebude moct kurýr převzít.

 

Fakt jste dočetli až sem na úplný konec? Tak to gratulujeme, jste dobří! :)

Objevujeme ty nejlepší produkty, které sami testujeme, doslova!

Diskrétní doprava zdarma nad 1 800 Kč90 dní na bezplatné vrácení
Vše skladem, zítra doručíme

Diskrétní doprava zdarma nad 1 800 Kč90 dní na bezplatné vrácení
Vše skladem, zítra doručíme

1 079 vlastních videíKamila, Verča a Dominika
tě provedou světem sexu

1 079 vlastních videíKamila, Verča a Dominika
tě provedou světem sexu

33 855 uživatelských recenzíTisíce příběhů pro tvou inspiraci

33 855 recenzíTisíce reálných příběhů

1 457 pečlivě vybraných produktůJen ty, které sami používáme

1 457 vybraných hračekKteré sami používáme