Přejít na: Expedice | Poštovné | Dárky | Zahraničí | Diskrétní balení | Dárkové balení
Doručuje: DPD | Zásilkovna | GLS | PPL kurýr | Osobní odběr Havířov | Osobní odběr Praha 1 (OC Quadrio) | Osobní odběr Praha 4 (Westfield Chodov) | Osobní odběr Praha 8 (Centrum Krakov) | Osobní odběr Praha 10 (RP Štěrboholy)
Při nákupu nad 1 200 Kč máte dopravné zdarma, stálí zákazníci už nad 1 000 Kč.
Všechny ceny vidíte už včetně DPH, balné neúčtujeme.
Kdy balík pošleme?
Doručovat by měl kurýr nejpozději druhý pracovní den (může se výjimečně o den opozdit). Všechny objednávky přijaté o víkendu expedujeme v pondělí. I když se snažíme, občas se objednávek prostě nahromadí více než zvládneme vyřídit. Po podání vám zašleme kód pro online sledování zásilky.
- DPD – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 21 hod.
- Zásilkovna – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 18 hod.
- GLS – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 18 hod
- PPL kurýr – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 18 hod.
- Osobní odběr Havířov – ihned k odběru po přijetí platby (při platbě na prodejně k odběru obratem) od Po-Pá
- Osobní odběr Praha 1 (OC Quadrio) – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 21 hod.
- Osobní odběr Praha 4 (Westfield Chodov) – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 21 hod.
- Osobní odběr Praha 8 (Centrum Krakov) – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 21 hod.
- Osobní odběr Praha 10 (Štěrboholy Retail Park) – tentýž den expedujeme objednávky přijaté od Po-Pá do 21 hod.
Během státních svátků se může čas dodání lišit.
Jak to děláme, že jsme tak rychlí?
- Balíčky pro vás balíme až do 21:30 a vlastním autem je rozvážíme na depa, takže objednávky přijaté do uvedených hodin máte druhý pracovní den doma.
- Makáme 7 dní v týdnu, abychom objednávky přijaté o víkendu odeslali do neděle večer (v případě, že zvolíte Českou poštu, máte v pondělí balíček doma).
Během státních svátků se může doba dodání lišit.
Máš zájem o poslání balíčku do zahraničí? (Evropa) To samozřejmě umíme! Napiš nám svůj požadavek na ahoj@ruzovyslon.cz.
Poštovné – kolik to stojí?
- DPD – 99 Kč (platba předem), dobírka + 39 Kč
- Zásilkovna – výdejní místa – 59 Kč (platba předem), dobírka + 39 Kč
- Zásilkovna – doručení na adresu – 89 Kč (platba předem), dobírka + 39 Kč
- Zásilkovna – expresní doručení Ostrava – 139 Kč (platba předem, dobírka + 39 Kč
- GLS – 99 Kč (platba předem), dobírka + 39 Kč
- PPL – 99 Kč (platba předem), dobírka + 39 Kč
- Osobní odběr Havířov – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
- Osobní odběr Praha 1 (OC Quadrio) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
- Osobní odběr Praha 4 (Westfield Chodov) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
- Osobní odběr Praha 8 (Centrum Krakov) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
- Osobní odběr Praha 10 (RP Štěrboholy) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
1) DPD – kurýr – platba převodem nebo kartou 99 Kč, nad 1 200 Kč zdarma
Zásilky přijaté v pracovní den do 21 h odesíláme tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den. Po podání vám dopravce pošle kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči DPD v hotovosti nebo platební kartou.
Platba za zboží:
- Předem na účet nebo kartou – 99 Kč, zdarma nad 1 200 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
- Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči DPD –138 Kč, 39 Kč nad 1 200 Kč
Čas doručení DPD:
- Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h
Doručení DPD:
- Ráno Vám přijde automaticky vygenerovaná SMS s co nejpřesnějším časem doručení. Pokud Vám čas nebo místo nevyhovuje, jednoduše se z SMS dostanete do aplikace, kde si vše změníte nebo můžete zvolit uložení na nejbližším Výdejním místu Pickup. V aplikaci můžete i přímo sledovat pohyb kurýra k Vám. Změnou adresy dodání se může doručení posunout o jeden pracovní den.
2) Zásilkovna – platba převodem nebo kartou 59 Kč, nad 1 200 Kč zdarma
Na pobočce Zásilkovny si můžete zboží vyzvednout druhý pracovní den (občas to může trvat o den déle) po objednání, když stihnete u nás objednat do 18 hod.
Platba za zboží:
- Předem na účet nebo kartou – 59 Kč, zdarma nad 1 600 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
- Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou – 98 Kč, 39 Kč nad 1 200 Kč
Čas vyzvednutí zásilky:
- Dle zvoleného výdejního místa
AlzaBoxy
- Nově si můžete vybrat i doručení balíčku do AlzaBoxu. Tuto možnost si zvolíte při výběru odběrného místa. Pokud balíček zaplatíte předem, nic neřešíte a balíček si vyzvednete hned jak vám přijde potvrzovací sms nebo e-mail. Pokud jste si vybrali platbu na dobírku, počítejte s tím, že tady dobírka funguje trochu jinak než jak jste zvyklí. Balíček je třeba zaplatit online a vyčkat na potvrzení, že jste balík uhradili. Jakmile vám dojde informace, že balíček na vás čeká v AlzaBoxu, těsně před tím než se pro něj vydáte, nezapomeňte zaplatit online kartou nebo rychlým převodem přes platební bránu. Odkaz na platební bránu vám přijde v potvrzovací sms a emailu od Zásilkovny.
Pokud se stane, že bude zvolený AlzaBox plný, dopravce bude v následujících třech dnech opakovat pokus o doručení. Pokud se nepovede balíček doručit ani napotřetí, dopravce balíček přesune na nejbližší výdejní místo Zásilkovny. Pohyb zásilky můžete sledovat ve sledování zásilky. Dopravce vás bohužel nebude o těchto krocích automaticky informovat.
Z-boxy
- Kromě AlzaBoxu si můžete vybrat i Z-boxy, které patří přímo společnosti Zásilkovna. Zvolte si ho jako odběrové místo přímo v košíku. Doporučujeme stáhnout si do mobilu aplikaci Zásilkovna, se kterou bude vyzvednutí balíčku snazší. Z-boxy se otevírají pomocí aplikace a funkce Bluetooth. Některé Z-boxy mají i klávesnici, takže můžete zadat kód z smsky místo spojení se s aplikací. Pokud máte staženou aplikaci Zásilkovna můžete si vybrat i platbu na dobírku a přes aplikaci nebo pomocí odkazu na platební bránu, který vám přišel v e-mailu nebo smsce před vyzvednutím zboží zaplatíte online. Z-boxy jsou k dispozici nonstop 24 hodin 7 dní v týdnu. Zásilka na vás v Z-boxu počká 3 dny na vyzvednutí.
Pokud by byl s doručením jakýkoli problém, obraťte se prosím na zákaznický servis Zásilkovny v čase 8–18h. Linka +420 216 216 516 je zdarma a ochotně Vám podle čísla balíčku řeknou více.
3) Zásilkovna na adresu – platba předem 89 Kč, na dobírku 128 Kč nad 1 200 Kč zdarma
Zásilky přijaté do 18 h odesíláme ještě týž den. Následující den vám balíček kurýr doručí až domů nebo na jakoukoli adresu, kterou v objednávce uvedete (do práce nebo třeba k partnerovi domů). Po převzetí balíku kurýrem vám dopravce pošle kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči v hotovosti nebo platební kartou.
Platba za zboží:
- Předem na účet nebo kartou – 89 Kč, zdarma nad 1 200 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
- Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou – 128 Kč, 49 Kč nad 1 200 Kč
Čas doručení:
Jakmile si řidič Zásilkovny balík převezme, pošle vám zprávu o době doručení s přesností na 90 minut. Pokud vás nezastihne na adrese, uloží balíček na nejbližším výdejním místě, kde si jej můžete ještě týž den vyzvednout.
Pokud by byl s doručením jakýkoli problém, obraťte se prosím na zákaznický servis Zásilkovny v čase 8–18h. Linka +420 216 216 516 je zdarma a ochotně Vám podle čísla balíčku řeknou více.
4) Zásilkovna – Expresní doručení Ostrava platba převodem nebo kartou 139 Kč, nad 1 200 Kč zdarma
Zásilkovna vám doručí balíček domů ve večerních hodinách ve stejný den, když u nás stihnete objednat do 13 hod.
Platba za zboží:
- Předem na účet nebo kartou – nový zákazník 139 Kč, stálý zákazník 119 kč, zdarma nad 1 200 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
- Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou kurýrovi Zásilkovny, 39 Kč k ceně balíku.
Doručení zásilek
- Vyčkejte prosím na potvrzení. Hned jak kurýr balík převezme, Zásilkovna vám pošle email a SMS s informací o čase večerního doručení a heslo k vyzvednutí. Balík může převzít i někdo jiný, pokud mu řeknete heslo. Jestli máte v mobilu aplikaci Zásilkovny, můžete sledovat, jak zásilka putuje k vám.
- Kurýr doručí balík mezi 18–21 hod, před doručením vám bude volat a čas si upřesníte. Když nebudete doma, můžete si sami vybrat konkrétní úložní místo Zásilkovny, kam vám kurýr balíček předá. Pokud se vám nedovolá a nezastihne vás na adrese, uloží balíček na nejbližší Zásilkovnu vaší adrese.
Pokud by byl s doručením jakýkoli problém, obraťte se prosím na zákaznický servis Zásilkovny v čase 8–18h. Linka +420 216 216 516 je zdarma a ochotně Vám podle čísla balíčku řeknou více.
5) GLS – platba převodem nebo kartou 99 Kč, nad 1 200 Kč zdarma
Zásilky přijaté v pracovní den do 18:00 h odesíláme tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den. Dobírku můžete zaplatit řidiči GLS v hotovosti nebo platební kartou. Pokud si zásilku necháte uložit na ParcelShop, tak se dobírka hradí pouze hotově.
Platba za zboží:
- Předem na účet nebo kartou – 99 Kč, zdarma nad 1 200 Kč (stálí zákazníci nad 1000 Kč)
- Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči GLS – 138 Kč, 39 Kč nad 1 200 Kč
Čas doručení GLS:
- Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h
Doručení GLS
- Expedice vychystá objednávku a předá ji GLS. Automaticky se vygeneruje první zpráva, že balík je na cestě a bude doručován následující pracovní den. Ve zprávě je uvedeno číslo balíku a odkaz na webové stránky, kde můžete přepravu sledovat – https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek, stačí vložit pouze číslo zásilky, popřípadě si zdarma změnit parametry doručení.
Přesměrování vyzvednutí na ParcelShop (Výdejní místo):
V případě problému s doručením můžete kontaktovat zákaznické oddělení GLS na tel: +420 567 771 111, v čase Po-Pá od 7:00 do 18:00, případně mailem na info@gls-czech.com.
6) PPL – kurýr – platba převodem nebo kartou 99 Kč, nad 1 200 Kč zdarma
Zásilky přijaté v pracovní den do 18 h odesíláme tentýž den s pokusem o doručení následující pracovní den. Po podání vám pošleme kód pro online sledování zásilky. Dobírku můžete zaplatit řidiči PPL v hotovosti nebo platební kartou.
Platba za zboží:
- Předem na účet nebo kartou – 99 Kč, zdarma nad 1 200 Kč
- Dobírkou: zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přímo řidiči PPL – 138 Kč, 39 Kč nad 1 200 Kč
Čas doručení PPL:
- Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h
Doručení PPL:
Pokud by byl s doručením jakýkoli problém, obraťte se prosím na zákaznický servis PPL v čase 8–18h. Linka +420 225 331 500 je zdarma a ochotně Vám podle čísla balíčku řeknou více.
7) Osobní odběr Havířov – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
Online objednávky si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Havířově. Hned, jak obdržíme platbu, balíček připravíme a bude na vás čekat k vyzvednutí ještě v tentýž den. Pošleme vám o tom informační e-mail.
Prodejna Havířov:
- U Nádraží 1204/2a
- 736 01 Havířov-Šumbark
Provozní doba:
- Po–Pá: 8–19 hod
- So–Ne: 8–12 hod
Zákaznická linka RS: 596 810 697
8) Osobní odběr Praha 1 (OC Quadrio) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
Online objednávky si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Praze (Quadrio Shopping Station). Balíček bude připravený následující pracovní den od přijetí platby a budeme vás o tom informovat e-mailem. Balíček na vás bude čekat 7 dní.
Prodejna Praha 1:
- Quadrio Shopping Station
- Spálená 2121/22
- 110 00 Praha 1
Provozní doba:
- Po–Pá: 9–21 hod
- So–Ne: 9–21 hod
Zákaznická linka RS: 596 810 697
9) Osobní odběr Praha 4 (Westfield Chodov) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
Online objednávky si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Praze (Westfield Chodov). Balíček bude připravený následující pracovní den od přijetí platby. Pošleme vám o tom informační e-mail. Balíček na vás bude čekat 7 dní.
Prodejna Praha 4:
- Westfield Chodov
- Roztylská 2321/19
- 148 00 Praha 4
Provozní doba:
- Po–Pá: 9–21 hod
- So–Ne: 9–21 hod
Zákaznická linka RS: 596 810 697
10) Osobní odběr Praha 8 (Centrum Krakov) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
Online objednávky si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Praze (Centrum Krakov). Balíček bude připravený následující pracovní den od přijetí platby. Pošleme vám o tom informační e-mail. Balíček na vás bude čekat 7 dní.
Prodejna Praha 8:
- Centrum Krakov
- Lodžská 850/6
- 181 00 Praha 8
Provozní doba:
- Po–Pá: 9–21 hod
- So–Ne: 9–21 hod
Zákaznická linka RS: 596 810 697
11) Osobní odběr Praha 10 (Štěrboholy Retail Park) – platba převodem nebo kartou předem, zdarma
Online objednávky si můžete vyzvednout osobně na prodejně v Praze (Štěrboholy Retail Park). Balíček bude připravený následující pracovní den od přijetí platby a budeme vás o tom informovat e-mailem. Balíček na vás bude čekat 7 dní.
Prodejna Praha 10:
- Štěrboholy Retail Park
- Kutnohorská 532
- 109 00 Praha 10
Provozní doba:
- Po–Pá: 9–21 hod
- So–Ne: 9–21 hod
Zákaznická linka RS: 596 810 697
Poštovné zahraničí:
Naši slovenští zákazníci, mrkněte přímo na naše slovenské stránky www.ruzovyslon.sk
Balík umíme doručit do kterékoliv země v Evropě. Pošlete žádost s vybraným zbožím na náš e-mail: [email protected] a my vám obratem ručně vystavíme fakturu. Objednávku pak hradíte předem.
Orientační ceny poštovného při platbě předem:
Polsko a Německo:
- Objednávky do 1000 Kč - 160 Kč doprava
- Objednávky do 2000 Kč - 120 Kč doprava
- Objednávka nad 2000 Kč - ZDARMA
Ostatní země Evropy:
- Objednávky do 1000 Kč - 280 Kč doprava
- Objednávky do 2000 Kč - 250 Kč doprava
- Objednávka nad 2000 Kč - ZDARMA
Dárky zdarma
A) Baterie: ke každé vibrační pomůcce na baterie přidáme sadu baterií zdarma (pokud není součástí balení od výrobce)
B) Magnet: Magnety a samolepka Růžový slon pro štěstí ke každé objednávce nad 500 Kč. Noví zákazníci dostanou zdarma automaticky sadu naháče, stálí zákazníci (od druhé objednávky na stejném uživatelském účtě) si mohou vybrat přímo v košíku u objednávky (Sběratelské magnetky pro stálé zákazníky jako dárek).
C) možná i dárek navíc – nechte se překvapit :)
Zboží máme skladem:
Děláme vše pro to, abychom měli pomůcky skladem. U každé položky uvádíme skladovou dostupnost. Pouze výjimečně se stane drobná chybka a zboží prostě nemáme. Proč? Při expedici třeba zjistíme, že je poškozen obal. Nebo něco jiného. V takovém případě IHNED posíláme e-mail a domlouváme náhradní řešení (sleva, chvíli počkat). Stává se to pouze vyjímečně (mrkněte na nezávislé reference na Heurece) a viníka vždy přísně potrestáme, aby se to neopakovalo.
Co je na balíčku uvedeno – balíme DISKRÉTNĚ:
Zakládáme si na diskrétnosti. Proto na přední straně uvádíme jen cenu za dobírku a odesílatele:
Adam Durčák
U Nádraží 1204/2a
Havířov-Šumbark
73601
Ostatní plochy na krabici jsou prázdné. Spolehněte se, že balíček bude 100% diskrétně zabalený v nepoužité univerzální papírové krabici (používá většina velkých e-shopů). Žádné slovo sexshop ani Růžový slon, nikdo nemůže poznat, co je uvnitř. Vnitřek balíku je vystlaný vycpávkou tlumící nárazy, kdyby náhodou došlo k poškození vnější krabice. Doručovatel neví, co je uvnitř, ani jaká firma balík posílá, taky nekontroluje váš věk. Neposíláme katalogy ani jinou reklamní poštu.
TIP: podívejte se na fotky z balení zásilek – Jak balíme zásilky?
Do vlastních rukou?
Obecně může zásilku převzít jen osoba, které jsme balík odeslali (tzn. je uvedena v objednávce). U GLS a PPL obvykle balíčky předávají i rodinným příslušníkům, Pošta většinou ne (pokud to nemáte domluvené). U Zásilkovny postačí sdělit heslo pro vyzvednutí zásilky (bylo vám zasláno emailem a SMSkou).
Reklamace a obchodní podmínky:
Pokud jste zvědaví, mrkněte se na info – Reklamace a odstoupení od smlouvy a Obchodní podmínky
Všechny ceny (poštovné i zboží) jsou konečné a uvádíme je vč. DPH.
Sortiment – jen ty NEJ:
Nikdo si nezakládá více na pečlivém výběru pomůcek než Růžový slon. Objednat si můžete pouze ty, které jsme sami vyzkoušeli. Mají nej poměr cena/výkon, dlouhodobě prověřené. Každá pomůcka má svůj význam. Nejsme Tesco, abychom měli všechno. Každý měsíc testujeme desítky novinek z celého světa, veletrhů i přímo od výrobců. Většinu však do nabídky nezařadíme. Zelenou dostanou jen novinky v něčem vyjímečné nebo lepší než současné modely. Postupně vyřazujeme hračky s horší spolehlivostí a recenzemi testerů. Zůstanou jen klenoty s vynikající hodnotou. Důkladně otestované, s výrobcem maximálně vyladěné, často přímo pro Růžového slona. Předem Vám řekneme, co čekat.