Adam Durčák
Potřebujete poradit? Zavolejte Adamovi
596 810 697 (Po–Pá 8–20, So–Ne 8–12)
100% diskrétně

Zapojte se do našeho věrnostního programu a získejte slevy a výhody!

0
Košík
Váš košík zatím neobsahuje žádné vzrušení.

Není to škoda? Pokud potřebujete poradit, využijte naši poradnu nebo nám rovnou zavolejte na 596 810 697.

Cena dopravy
IN TIME CZ - kurýr
79 Kč
Česká pošta - Balík do ruky
89 Kč
PPL - kurýr
89 Kč
Zásilkovna CZ
49 Kč
Osobní odběr Havířov
Zdarma

Doprava zdarma při nákupu nad 1 400 Kč.

Reklamace, vrácení do 14 dnů – je to snadné

Reklamace, vrácení do 14 dnů – je to snadné

Co dělat, když zboží nefunguje nebo jej chcete vrátit do 14 dnů (stálí zákazníci do 30 dnů).

Minimalizujeme riziko reklamací tím, že prodáváme jen spolehlivé, osvědčené výrobky. Ty navíc před odesláním testujeme. Ale i tak k reklamacím dochází. Případné vrácení zboží do 14 (30) dní nebo reklamace výrobku je snadná – podáte na kterékoli pobočce Zásilkovny (zdarma), nebo pošlete Poštou, nebo si PPL kurýr balík u Vás vyzvedne (zdarma).

 1. DOPORUČUJEME – Zásilkovna (novinka, ve videu níže o tom Domča ještě nemluví)
Nejjednodušší je poslat nám zboží zpět přes Zásilkovnu (2000 poboček Zásilkovny v ČR i SR).  Napište nám e-mail, pošleme Vám štítek a balík můžete zdarma odevzdat.

2. PPL kurýr si vyzvedne zboží přímo u Vás (doma, v práci… ) 
a zboží nám doručí. Nemusíte lepit štítek ani nic platit. Napište nám na email ahoj@ruzovyslon.cz nebo zavolejte na +420 596 810 697 (CZ) a napište nám adresu vyzvednutí a preferovaný den (možno i časový rámec, ale to nelze zaručit, protože řidič má obvykle naplánovanou svou trasu). Vše vyřídíme za Vás. PPL dává rozmezí 1–2 pracovní dny, v časovém rozpětí od 8–18 hodin. Řidič nevolá a může přijet kdykoliv ve vymezeném čase. Na udané adrese tak musíte být k dispozici.

3. Zboží můžete sami poslat poštou
nebo jiným dopravcem, který nám balík doručí. Nefunkční zboží pošlete poštou spolu s popisem závady či doneste osobně na adresu: Růžový slon s.r.o., U Nádraží 1204/2a, Havířov-Šumbark, 73601. Co nejdříve Vám pošleme nové či opravené. Případně můžete použít i anonymnější adresu Adam Durčák, U Nádraží 1204/2a, Havířov-Šumbark, 73601. Náklady na doručení Vám rádi proplatíme (viz. níže).

Do balíčku prosím přiložte info (stačí ručně na kus papíru), zda chcete zboží reklamovat nebo vrátit. Připište kontakt na Vás (tel. nebo e-mail), číslo účtu (pro vrácení peněz) a preferovaného dopravce (Pošta, PPL). Máte-li po ruce i fakturu, můžete přiložit kopii, když ne, tak se nic neděje. :) Obal výrobku nemusíte přikládat, ale když jej máte, budete mít případně možnost vyměnit zboží za jiný výrobek (po dohodě).

4. Osobní návštěva prodejny Havířov – rádi vás uvidíme a na místě vyměníme za nový kus. Kontakt na prodejnu se bude hodit.
  

  


Proplacení nákladů na reklamaci
Budete-li balík posílat sami (doporučujeme raději využít Zásilkovnu nebo PPL kurýra, viz výše), náklady spojené s reklamací zboží v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží Vám rádi proplatíme. Mělo by se jednat o reklamaci oprávněnou (nezpůsobenou chybnou obsluhou apod.). Poté co zboží zašlete, nám e-mailem nebo poštou pošlete žádost o proplacení nezbytných nákladů s dopravou zboží a doložte prosím výši nákladů (naskenovaný nebo ofocený podací lístek, přepravní list apod.).

Ne vždy můžeme vyhovět
I když bychom rádi vždy a všem vyhověli, ne pokaždé je to možné. PPL kurýr nemusí balíček vyzvednout ve vámi preferovaný čas (má jinou trasu) ani den (nestihne, porucha vozu…), zboží na rychlou výměnu nemusíme mít zrovna skladem (i když většinou máme), výměna nefunkčního výrobku za úplně jiný druh zboží nemusí být vždy možná (obvykle však ano). Přesto se budeme ze všech sil snažit udělat vše pro to, abyste dostali rychle nový výrobek. :)


Rozbalené/použité zboží:
Reklamace i vrácení zboží řešíme nadstandardně. Máme však jednu podmínku, danou druhem prodávaného zboží. Nelze vrátit ani vyměnit zboží s porušenou ochrannou fólií, obalem či pečetní samolepkou. U vráceného prádla nesmí být odstraněná nebo ustřihnutá originální visačka a prádlo nesmí být zašpiněné (například od speed sticku). Erotické pomůcky mají zvláštní vyjímku z vyhlášky EU a patří mezi „zboží zvláštního charakteru“. Vrácení či výměna není u těchto výrobků možná. Přesto Růžový slon vrácí peníze, ale zboží musí být 100% zapečetěné.
Pouze tak mají u nás zákazníci jistotu, že vždy dostanou nové a 100% nepoužité zboží. Bohužel se občas stává, že si zákazník objedná pomůcku, sundá ochrannou fólii nebo poruší pečeť a možná něco s výrobkem (ne)dělá. A potom zjistí, že chce zboží vrátit. To bohužel nejde.
Ve všech ostatních případech rádi rychle vyměníme nerozbalené zboží či vrátíme peníze vč. poštovného.


Reklamace je pro zákazníka nepříjemná věc. Uděláme vše pro to, abychom ji rychle a pro Vás co nejpohodlněji vyřídili

Adam Durčák,

majitel Růžový slon s.r.o.


Chce vrátit nepoužité zboží? Stáhněte si Formulář pro vrácení nepoužitého zboží .