Víme, že reklamace zboží nebo odstoupení od smlouvy nejsou vždy úplně lehké záležitosti, proto děláme maximum, abychom vám to co nejvíc zpříjemnili a usnadnili.
Co potřebujete vyřešit?
Jak odstoupit od smlouvy (vrátit
nerozbalené zboží)
Jak reklamovat zboží
Jak zásilku dopravit k nám
Odstoupení od smlouvy – do 30 dnů (45 dnů pro stálé zákazníky)
Koupili jste někomu nevhodný dárek nebo jste po obdržení balíčku zjistili, že produkt nechcete nebo nesplňuje úplně vaše představy? Nevadí. Teď máte 30 dní na to, abyste nám dali vědět, že jste si nákup rozmysleli. Pokud už jste u nás v minulosti někdy nakupovali a při dokončení objednávky jste byli přihlášení na svém uživatelském účtu, máte dokonce 45 dní na rozmyšlenou. Stačí, když nám napíšete e-mail, že chcete odstoupit od smlouvy a pak nám do 14 dnů pošlete zboží zpátky do firmy. Ihned jak obdržíme vaši nechtěnou objednávku, pošleme vám peníze.
Pokud chcete odstoupit od smlouvy, prosím neotvírejte zapečetěné zboží. Pokud bude pečetní samolepka poškozena, nemůžeme takové zboží přijmout zpět. Rádi bychom vyhověli všem, ale erotické hračky ze zákona spadají do zvláštní kategorie zboží, a proto v případě porušení pečetní známky na krabičce není možné odstoupit od kupní smlouvy. Do stejné kategorie jako erotické hračky se řadí i spodní prádlo. Proto ho prosím nezkoušejte na holou kůži. Pokud nebudete mít jistotu, že si prádlo chcete nechat, nestříhejte štítky a ani nesundávejte ochranné fólie. Pokud bude prádlo špinavé, bohužel ho nemůžeme přijmout zpět.
Děkujeme moc za pochopení.
Reklamace
Minimalizujeme riziko reklamací tím, že prodáváme jen osvědčené a spolehlivé výrobky. I tak ale sem tam k nějaké reklamaci dojde. Pokud vám tedy dorazí produkt, který nefunguje nebo na něm časem objevíte závadu, která nesouvisí s běžným opotřebením zboží, určitě nám dejte vědět a my uděláme vše, co je v našich silách, abychom reklamaci vyřešili k vaší spokojenosti.
Napište nám e-mail a domluvíme se na dalším postupu. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dnů, snažíme se však, abychom reklamaci vyřešili vždy co nejdříve.
Nikdy nehrajeme bobříka mlčení a každý postup s vámi rádi prodiskutujeme.
Doručení zboží zpátky k nám do firmy
Poslání balíčku zpátky do rukou Slonů je snadné. Můžete si vybrat dopravce kterého sami preferujete, ale my doporučujeme Zásilkovnu, která je nejpohodlnější a nejrychlejší.
Do balíčku prosím přiložte info (stačí ručně na kus
papíru), zda chcete zboží reklamovat nebo odstoupit od
smlouvy. Připište kontakt na Vás (tel. nebo e-mail), číslo účtu
(pro vrácení peněz) a preferovaného dopravce. Máte-li po ruce i fakturu,
můžete přiložit kopii, když ne, tak se nic neděje. :)
Pokud chcete odstoupit od smlouvy, je třeba, aby bylo zboží
v originálním obalu s neporušenou pečetí. Pokud se
jedná o reklamované zboží, originální obal
nepotřebujeme.
1. Zásilkovna – DOPORUČUJEME
Nejjednodušší je poslat nám zboží zpět přes Zásilkovnu (4000 poboček
Zásilkovny v ČR i SR). Napište nám e-mail, pošleme Vám štítek a
balík můžete zdarma odevzdat. Na pobočce Zásilkovny tedy už nebudete nic
platit.
2. PPL kurýr si vyzvedne zboží přímo u Vás (doma,
v práci… )
Zboží nám kurýr po převzetí od vás doručí do firmy. Nemusíte lepit
štítek ani nic platit. Napište nám na email ahoj@ruzovyslon.cz nebo
zavolejte na +420 596 810 697 (CZ) a napište nám adresu vyzvednutí a
preferovaný den (můžete napsat i časový rámec, ale ten nelze zaručit,
protože řidič má obvykle naplánovanou svou trasu). Vše vyřídíme za
Vás. PPL dává rozmezí 1–2 pracovní dny, v časovém rozpětí od 8–18
hodin. Řidič nevolá a může přijet kdykoliv ve vymezeném čase. Na udané
adrese tak musíte být k dispozici.
3. Zboží můžete sami poslat poštou (nebo jiným
dopravcem)
Nefunkční zboží pošlete poštou spolu s popisem závady či doneste
osobně na adresu: Růžový slon s.r.o., U Nádraží 1204/2a,
Havířov-Šumbark, 73601. Co nejdříve Vám pošleme nové či opravené.
Případně můžete použít i anonymnější adresu Adam
Durčák, U Nádraží 1204/2a, Havířov-Šumbark, 73601.
4. Osobní návštěva prodejny Havířov
Rádi vás uvidíme a na místě vyřešíme reklamaci nebo odstoupení od
smlouvy osobně. Kontakt na prodejnu se bude hodit.
Proplacení nákladů na reklamaci
Budete-li balík posílat sami (doporučujeme raději využít Zásilkovnu nebo
PPL kurýra, viz výše), náklady spojené s reklamací zboží
v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží Vám rádi
proplatíme. Mělo by se jednat o reklamaci oprávněnou
(nezpůsobenou chybnou obsluhou apod.). Poté co zboží zašlete, nám e-mailem
nebo poštou pošlete žádost o proplacení nezbytných nákladů s dopravou
zboží a doložte prosím výši nákladů (naskenovaný nebo ofocený podací
lístek, přepravní list apod.).
Ne vždy můžeme vyhovět
I když bychom rádi vždy a všem vyhověli, ne pokaždé je to možné.
PPL kurýr nemusí balíček vyzvednout ve vámi preferovaný
čas (má jinou trasu) ani den (nestihne, porucha vozu…), zboží na rychlou
výměnu nemusíme mít zrovna skladem (i když většinou
máme), výměna nefunkčního výrobku za úplně jiný druh
zboží nemusí být vždy možná (obvykle však ano). Přesto se budeme ze
všech sil snažit udělat vše pro to, abyste dostali rychle nový
výrobek. :)
Reklamace je pro zákazníka nepříjemná věc. Uděláme vše pro to, abychom ji rychle a pro Vás co nejpohodlněji vyřídili.
Adam Durčák,
majitel Růžový slon s.r.o.
Chce vrátit nepoužité zboží? Stáhněte si Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy .