Naši milí zákazníci, přinášíme vám sloní novinky v souvislosti se situací, která nastala kvůli opatřením proti koronaviru.
- AKTUALIZOVALI JSME 11. 12. 2020
Třikrát hurá! Pokud vše půjde podle plánu, tak ve čtvrtek 3.12. 2020 se můžeme potkat už u nás v prodejně. Doufejme, že se situace nezmění a PES nám to dovolí :) Do prodejny vás můžeme pustit maximálně tři a poprosíme vás o dodržování rozestupu dva metry.
Těšíme se na vás!
Prosím, noste při každém kontaktu s námi roušku. Zdraví nás i našich zákazníků je pro nás velmi důležité.
Po odchodu každého zákazníka použijeme dezinfekci na kliku od dveří i ostatní použité povrchy. Máme při tom na sobě roušku i rukavice. Jsme prostě čistotní. :)
Co se týče e-shopu, pro
vás se nic nemění. Expedice pořád jede na maximum! Navíc
jsme se rozhodli udělat vám radost a ke každému nákupu od
1500 Kč vám do balíčku přihodíme i knížku,
ať si ten pobyt doma užijete o to víc.
Více se dočtete tady: Dárek k nákupu – Venušiny kuličky
V rámci bezpečnosti doporučujeme teď zaplatit objednávku předem. Zvolte buď platbu převodem, nebo přes platební bránu Go-pay. Takto se pak s kurýrem můžete po telefonu domluvit na bezkontaktním předání a to je nyní nejbezpečnější a nejúčinnější metoda, jak zabránit šíření koronaviru a sám se nenakazit. :)
I ve Slonovi jsme
zavedli maximální bezpečnostní opatření a dodržujeme
přísnou hygienu. Naši kolegové z expedice a skladu nosí
dvouvrstvé roušky s filtrem, které co dvě hodiny
vyměňují. Po celou dobu mají na sobě ochranné rukavice a
pracují odděleně. Také jsme zvýšili frekvenci úklidu pracovních
prostorů, které pravidelně dezinfikujeme. Jsme moc rádi,
že máme zodpovědné a pečlivé kolegy, kteří nejen dbají na své zdraví,
ale i na zdraví našich zákazníků.
Doručování zásilek:
Zásilkovna se na druhou vlnu přes léto pečlivě připravovala, proto posílili své zákaznické linky. Momentálně mají otevřeno přes 3500 výdejen. Od 1. 11. 2020 do 24. 12. 2020 zkracuje Zásilkovna úložní dobu balíčku ze sedmi dní na pět dní. Je to z důvodu lepšího odbavování zásilek.
Česká pošta balíky doručuje normálně, jak jste zvyklí. Omezení pošty se zatím vztahuje pouze na jejich pobočky.
Zjistili jsme pro vás, jak teď kurýři fungují, a není třeba se ničeho bát. Rozvoz balíčků probíhá tak, aby co nejméně docházelo k osobnímu kontaktu.
- Kurýři PPL a In-time jsou vybaveni rouškami nebo respirátory, které na přání zákazníka při předávání balíčku použijí. PPL dokonce doporučuje platby předem a domluvit se s kurýrem na bezkontaktním doručení, aby se co nejvíc snížilo riziko nakažení. Kurýři In-time i PPL již mohou přijmout i platbu na dobírku v hotovosti.
- Obě přepravní společnosti na depech dodržují přísnou hygienu a dochází k co nejčastějšímu dezinfikování pracovního prostředí.
- In-time i PPL nabízí možnost doručení na výdejní místa.
- PPL vám v případě nařízené karantény prodlouží úložní dobu balíčku na jejich depu, kde si po ukončení karantény a znovuotevření osobních odběrů na depu můžete balíček vyzvednout
Naši milí zákazníci, chceme vás poprosit, ať při osobním přebírání zásilky nosíte přes nos i ústa ochrannou roušku, šátek nebo respirátor. Na každého kurýra doma také čeká rodina a nikdo z nich se nechce nakazit. Buďte proto prosím ohleduplní i k nim. Stojí v první linii. :)
AKTUALIZOVALI JSME 22. 10. 2020
Zpracovali jsme vaše nejčastější dotazy ohledně doručování za současné situace kvůli pandemii COVID-19. Pokud byste zde nenašli, co potřebujete vědět, napište nám e-mail.
Jsem v, lékařem nebo hygienikem, nařízené karanténě a chci si
u vás objednat, jak to mám udělat?
Do poznámky k objednávce nám prosím napište, že jste v karanténě a
my následující informaci předáme dopravci. V takovém případě zvolte
platbu předem a jako dopravce si vyberte In-time. Ti jako jediní doručují
„osobně“ i zákazníkům v karanténě. Ale potřebují o tom vědět,
aby mohlo dojít k bezkontaktnímu předání a kurýr s tím byl obeznámen.
Pokud si zvolíte PPL nebo Českou poštu, můžete se domluvit na
prodlouženém uložení zásilky na výdejním místě nebo pobočce České
pošty. S kurýrem PPL se můžete domluvit, že předá balík jiné, vámi
určené osobě nebo balíček zanechá na bezpečném místě, které jste si
zvolil a popsal kurýrovi.
Jak funguje bezkontaktní doručování?
Kurýr vám předem zavolá, že k vám míří, a sdělí vám, kdy bude
u vašeho bydliště. Domluví se s vámi, že vám balíček nechá před
vchodovými dveřmi nebo bránou. Nebude po vás vyžadovat podpis o převzetí
balíčku.
Co mám dělat, když nemůžu (nechci) balíček přijmou
bezkontaktně?
V tomto případě se domluvte s kurýrem, ať vám balíček doručí na
vybrané výdejní místo. Pozorně se prosím podívejte, která výdejní
místa jsou otevřená. Nebo si můžete nechat prodloužit u dopravce
úložní dobu zásilky a vyzvednout si balíček později na depu, až budou
znovu otevřena.
Pokud si zvolím platbu na dobírku, jak můžu zásilku
zaplatit?
Chceme vás poprosit, pokud máte možnost zaplatit objednávku předem,
abyste tak udělali. Takto vám kurýr může předat zásilku bezkontaktně a
tím maximálně snížíte riziko nákazy koronavirem. Pokud nemáte jinou
možnost než zaplatit na dobírku, zvolte při předání balíku platbu
kartou. Nyní už sice kurýři můžou přijímat i hotovost, ale platba
kartou je přeci jen bezpečnější.
Jsme v tom s vámi!
Celá naše kancelářská sloní parta
má home office a drží se doma. Proto vám teď budeme přidávat tipy
a triky, jak doma nezblbnout, a dokonce si tu karanténu i užít. Kdy
naposledy jste s partnerem strávili doma tolik času? Nebo měli čas sami
na sebe?
Sledujte naše sociální sítě a newslettery, kde vám budeme postupně posílat novinky, články a videa.
Mimoto jsme pro vás vytvořili speciální kategorii Valentýnské tipy, ve které najdete všechno, co potřebujete k tomu, abyste si během karantény dopřáli trochu toho příjemného vzrušení.
Sex a masturbace posilují imunitu a navíc vás orgasmus hodí do psychické pohody. A to teď všichni potřebujeme.
Kam dále? Klikněte na jednu z kategorií: